آرشیو شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۰۴
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«عبدالجلیل شهنوازی» رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکانی که در حاشیه شهر زاهدان زندگی می کنند، کارگاه نقاشی دراین شهر برپا شد.

«حمید رضا یاری» عضو هیات مدیره سازمان جهانی گردشگری عنوان کرد: پوسترچهلمین اجلاس سالانه سازمان جهانی گردشگری که قرار است در آبان ماه درهمدان برگزار شود رونمایی شد.

«سید نعیم امامی»رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر حدود 16معدن «گنبد نمکی»در استان وجود دارد که به واسطه عملکرد گسل ها در سطح زمین ایجاد شده اند.

برای نخستین بار در گلستان با هدف بهره گیری مجدد از آب، طرح زهکشی در 700 هکتار از اراضی کشاورزی گرگان که دارای ماندآبی است، اجرا می شود.

امور موزه های خراسان جنوبی از مردم استان خواست اشیای قدیمی خود را برای غنی سازی موزه مردم شناسی به میراث فرهنگی اهدا کنند.

«محمد هادی»رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: کارشناسان ایمنی و پیشگیری آتش نشانی در طرحی رایگان از دودکش های منازل در شیراز بازدید می کنند.

«شهرام مقام»سخنگوی کمیته اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 945 زائر اربعین حسینی در بیمارستان صحرایی شلمچه درمان شدند.

کتاب نقشه راه درمان اصفهان با شناسایی ظرفیت های بهداشتی و درمانی موجود در مسیر حرکت به سمت افق 1404 رونمایی شد.

«عباس پورسلان»مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: بهره برداری از پل شهید ناجیان شوش با 150 میلیارد ریال اعتبارآغازشد، این پل ارتباط روستاهای غرب کرخه و بخش فتح المبین با مرکز شهرستان شوش را تسهیل می کند.

«مهدی فراهانی» سخنگوی اورژانس استان قم گفت: بر اثر برخورد یک نفر شتر با 2 خودرو در جاده گرمسار- قم 9 نفر مجروح شدند.