آرشیو پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۹
ورزش
۴

استراحت چند روزه پزشکان به عزت اللهی

فعلا وضعیت کشاله ام مشخص نیست

سعید عزت اللهی در تمرین تیم ملی مصدوم شد. کشاله ران این بازیکن آسیب دید و به همین خاطر نتوانست در دردیدار با بولیوی ایران را همراهی کند. این بازیکن بامداد همراه علیرضا جهانبخش ایران را ترک کردند و رفتند.

عزت اللهی درباره غیبتش در دیدار با بولیوی به جام جم می گوید: «همان طور که در جریان هستید به خاطر مصدومیت این بازی را از دست دادم. در تمرین کشاله پایم درد گرفت. روز بعد هم می خواستم تمرین کنم که دردم تشدید شد. فعلا باید استراحت کنم.»

او درباره مدت زمان بیرون ماندنش از میادین می گوید: «فعلا که مشخص نیست. پزشکان گفته اند چند روز استراحت کنم. جواب MRI پایم هم مشخص می کند که وضعیت کشاله ام چطور است.»

سعید درباره بازی بولیوی هم چنین حرف هایی می زند: «بازی دوستانه بود و به خاطر همین تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی داشتیم. در نیمه دوم چهار تعویض همزمان انجام دادیم و این نشان می داد آقای کی روش دنبال محک زدن بازیکنان و همین طور امتحان کردن سیستم های مختلف است. فکر می کنم از این نظر برایمان مفید بود. بولیوی هم تیم بدی نبود ولی اجازه ندادیم، حرکت خاصی کنند و گلی هم که زدند واقعا اتفاقی بود چون این شوت ها خیلی سخت تبدیل به گل می شود.»

فیزیوتراپی عزت اللهی در انگلیس

سعید عزت اللهی به دلیل مصدومیت سه هفته از میادین دور خواهد بود. او دیروز به انگلیس بازگشت و در مدت دوری از میادین، در شهر ردینگ در 60کیلومتری لندن به فیزیوتراپی زیر نظر پزشکان باشگاه ردینگ خواهد پرداخت.