آرشیو پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۳۲۶۵
روزنامه فردا
۱۶
میدون و سوفیا

جاده های شمال با ماشین شورا محاله یادم بره

پوریا عالمی

داداش یکی از اعضای شورای شهر تهران با ماشین شورای شهر تهران پا شده رفته جاده های شمال که محاله یادش بره، و ماشین شورای شهر تهران را به گاردریل داده. اعضای شورای شهر تهران هم سریعا وارد عمل شده و طی یک نامه کوبنده اعلام کرده اند که داداش این عضو شورای شهر تهران، داداش این عضو شورای شهر تهران نبوده و راننده این عضو شورای شهر تهران بوده در نتیجه عیبی ندارد که ماشین شورای شهر تهران به گاردیل داده شده و بیمه هم خسارت داداش عضو شورای شهر تهران را می دهد که هیچ، از داداش عضو شورای شهر تهران، که با ماشین شورای شهر تهران رفته شمال و ماشین به گاردریل رفته عذرخواهی می کنیم.

بعد از این خبر مردم شاکی شده اند که

1- چرا داداش عضو شورای شهر تهران با ماشین شورای شهر تهران رفته شمال؟

جواب: عزیزانم، دوره های پیش املاک نجومی و حقوق های نجومی جابه جا شد و کوه و جنگل خوردند، چیزی نگفتید. الان داداش عضو شورای شهر تهران با ماشین شورای شهر تهران رفته یک دوری بزند، شاکی شدید؟

2- چرا ماشین شورای شهر تهران رفته شمال؟

جواب: در دوره های پیش کوه را شروع به خوردن کردند و ساختمان سازی. طوری که شمال تقریبا چسبیده به تهران. پس شورای شهر تهران شورای شهر شمال هم هست.

3- آبجی داداش عضو شورای شهر تهران که عضو شورای شهر تهران است و داداشش توی شمال با ماشین شورای شهر تهران تصادف کرده گویا گفته داداشش راننده اش بوده و تصادف هم در تهران بوده. که ما اگر این موضوع واقعیت داشته باشد پیشاپیش از شمال، از داداش عضو شورای شهر تهران و از داداش های راننده و راننده های داداشی عذرخواهی می کنیم. جدی.

جمع بندی

سوفیا… عشقم… از وقتی خبر تصادف و عکس این ماشین تصادفی شورای شهر تهران منتشر شده، یک خبر هم توی اینترنت ندیدم که گفته شود با همه این اوصاف که این ماشین دولتی بوده و نباید مصرف شخصی می شده، اما حال راننده چطور است؟ آیا آسیب دیده است؟ آیا سالم است؟ ما به جایی رسیده ایم که سرنوشت فلز و شماره حساب از سرنوشت آدم ها مهم تر شده است. و این خیلی ناراحت کننده است که ما شبیه چیزی بشویم که شبیه ما نیست.

عاشق سنگ شده تو؛ میدون دوم