آرشیو دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۴۲
ورزش
۱۱

گوناگون

هادی پور به مدال طلا رسید

با مدال طلای آرمین هادی پور تکواندوکاروزن دوم تیم ملی ایران، پرونده تیم 5 نفره اعزامی به رقابت های گرندپری من منچستر با یک طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.

بازیکنان خارجی پول گرفتند

با گرفتن ارزثانویه از سوی باشگاه پرسپولیس، پول برخی از اعضای خارجی این تیم پرداخت شد.روز گذشته منشا، رسن و رادوشوویچ 3 بازیکن خارجی تیم پرسپولیس بخشی از قراردادشان را دریافت کردند تا با روحیه بهتری برای بازی با السد آماده شوند.

آغاز طلایی پاروزنان درآسیا

مسابقات پاراکانو و قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا درازبکستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب 3 مدال طلا ویک نقره شدند.

تیم ملی بانوان در میانمار

تیم ملی فوتبال بانوان به منظور شرکت در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی فوتبال جوانان آسیا ، تهران را به مقصد میانمارترک کرد. تیم کشورمان در این رقابت ها با تیم های میانمار و لائوس همگروه است.

جودوکاران به ابوظبی می روند

تیم ملی جودوی ایران با سه ورزشکاردررقابت های گرنداسلم ابوظبی شرکت می کند. این مسابقات از5 آبان به میزبانی امارات برگزار می شود. تیم ایرنا با ترکیب محمودی، محمدی بریمانلووملایی در این پیکارها حضورخواهد داشت.

امیدوار به آینده سازان فوتبال

سرمربی تیم فوتبال نونهالان گفت: شاگردانم در سه تورنمنت گذشته بدون شکست و با 32 گل زده و 2 گل خورده واقعا بزرگی کردند و قطعا پشتوانه محکمی برای تیم نوجوانان ودیگر رده های ملی درآینده خواهند بود.یاوری افزود: تیم نونهالان درپنج ماه گذشته در سه رقابت بین المللی مهم موفق به کسب قهرمانی شد که این باعث امیدواری است و با ادامه این روند وحمایت های فدراسیون قطعا این تیم سال های آینده دررده نوجوانان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

علیپور در چین برنز گرفت

رضا علیپور، سنگ نورد کشورمان درپنجمین مرحله از جام های جهانی سال که در چین برگزار شد، مدال ارزشمند برنز را در ماده سرعت ازآن خود کرد.

اتفاقی عجیب در دنیای فوتبال

در لیگ حرفه ای الجزایر اتفاق جالب و کم نظیری رخ داد. بعد از پایان بازی تماشاگران خشمگین تیم مولودیه که در خانه با یک گل تن به شکست دادند به داخل زمین هجوم بردند و بازیکنان تیم خودی را تا می توانستند کتک زدند.