آرشیو پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۳۲۷۱
حوادث
۱۱

پنج قاره

ناپدیدشدن صدها نفر در پی توفان مایکل

پس از گذشت یک هفته از وقوع توفان مایکل در آمریکا، گزارش ها حاکی از آن است که صدها نفر در پی این حادثه مفقود شده اند. تیم های امدادی در جست وجو و تلاش برای یافتن صدها نفر از ساکنان مناطق توفان زده ایالت فلوریدا هستند که با گذشت نزدیک به یک هفته از وقوع توفان مایکل خبری از آنان در دست نیست. مقامات محلی با بیان اینکه تاکنون کشته شدن دست کم 27 نفر بر اثر توفان مایکل تایید شده است، اظهار کردند: با وصل شدن خطوط تلفن و پاک سازی مسیرهای ارتباطی، احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

بنابر اعلام مقامات محلی، تیم های جست وجوگر در تلاش برای یافتن هزارو 135نفری هستند که در این مدت با دوستان و خانواده های خود ارتباطی نداشته اند.

مرد جوان زنی را با آجر کشت

مردی جوان زنی را با آجر کشت و با خودرو از روی جسدش رد شد. این مرد باسابقه خشونت خانگی در ممفیس به علت ضرب وشتم و قتل زن جوانی که با او در ارتباط بود، تحت تعقیب قرار گرفت. طبق گزارش پلیس و به گفته همسایه ها، متهم که مردی 31ساله است، پس از اینکه چندین بار آن زن را با آجر مورد ضرب وجرح قرار داد و با ماشین از روی جسدش رد شد، پا به فرار گذاشت. به گفته یکی از همسایه ها، وی پس از اینکه با آجر زن جوان را کشت به داخل خانه رفت و پس از روشن کردن خودرو خود چندین بار در مقابل چشم سایر همسایه ها از روی جسد زن عبور کرد و زمانی که شاهدان عینی قصد دستگیری او را داشتند، با سرعت زیاد ماشینش آنها را تهدید کرد و متواری شد. اکنون متهم به دلیل این جنایتش متواری شده و پلیس در حال پیگیری این پرونده است.