آرشیو شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۳۶
حوادث
۱۰

دستگیری عوامل سرقت مسلحانه یک میلیاردی از کلینیک زیبایی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و دستگیری چهار متهم سرقت از یک کلینیک زیبایی در شهرک قدس خبر داد.

بنا بر اعلام پلیس پیشگیری تهران بزرگ، سرهنگ کیوان ظهیری گفت: در پی اعلام سرقت مسلحانه به عنف در یک کلینیک زیبایی پوست در منطقه شهرک قدس، ماموران کلانتری 134 شهرک قدس طی تحقیقات متوجه شدند که سه مرد با یک خودرو پژو پارس سفید رنگ اقدام به سرقت یک دستگاه لیزر پوست به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان کرده اند.

ظهیری افزود: ماموران کلانتری 134 شهرک قدس با بررسی تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته در محل توانستند پلاک خودرو متهمان را شناسایی و پس از شناسایی مالک خودرو با دستور مقام قضایی دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: خودرو مورد نظر در بزرگراه همت متوقف و متهم توسط ماموران پلیس دستگیر شد. متهم در همان ابتدا به جرم خود اعتراف کرد و آدرس مخفیگاه خود را به ماموران اعلام کرد که با مراجعه پلیس به این محل اسلحه متهم به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهارداشت: متهم ضمن همکاری با پلیس، مخفیگاه همدستانش را به ماموران کلانتری اعلام کرد که طی یک عملیات هر دو متهم دیگر پرونده توسط پلیس دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند. سرهنگ ظهیری با اشاره به اینکه کلینیک زیبایی که مورد سرقت متهمان قرار گرفته است، توسط دو نفر زن اجاره شده بود، گفت: متهمان در اظهارات خود اعلام کردند که توسط یک زن 29 ساله اجیر شده بودند و این زن، خاله یکی از شرکای کلینیک مورد نظر است.

وی افزود: زنی که این سه مرد را اجیر کرده بود نیز توسط ماموران پلیس دستگیر شد و در اظهارات خود بیان داشت که قصد اجاره یک کلینیک زیبایی را داشته است و دلیل سرقت این دستگاه را انتقال آن به کلینیک خود برای کسب درآمد اعلام کرد. این زن با اعلام اینکه سه نفر را اجیر کرده تا آنها بتوانند دستگاه را به سرقت ببرند، به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهارداشت: دستگاه لیزر سرقتی از منزل این زن کشف و هر چهار نفر به مقام قضایی ارجاع داده شدند.

به گفته ظهیری، یکی از سارقان این پرونده که 34 سال سن دارد، دارای سابقه حمل مقدار 150 کیلوگرم ماده مخدر تریاک و تحمل 15 سال حبس می باشد.