آرشیو پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۵۰
ورزش
۱۱

گوناگون

مشعل آزادی روشن می شود

با تاکید مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مشعل ورزشگاه آزادی درمسابقه برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روشن می شود.

رسول خادم استعفا کرد

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی که طی ماه های اخیر با مشکلات متعددی دست به گریبان بود پس از ناکامی تیم های کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های جهانی استعفا کرد.

ایران با 2 گل چین را برد

تیم فوتبال دانشجویان ایران درنخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت که در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.برای ایران دراین بازی دسومی و زارع زاده گلزنی کردند.

زارع مربی ملوان شد

مازیار زارع کاپیتان سابق تیم ملوان به صورت رسمی سرمربی این تیم شد.ملوان از تیم های ریشه دار فوتبال ایران که سه عنوان قهرمانی جام حذفی را درکارنامه دارد واکنون با شرایط بحرانی روبه رو است.

گلزنی امیری در ترکیه

تیم فوتبال ترابزو ن با گلزنی وحید امیری، مل یپوش ایرانی به مرحله بعدی جام حذفی ترکیه صعود کرد. دیروزدرچارچوب مرحله ی ک س یودوم جام حذفی ترکیه تیم ترابزو ن مهمان تیم دست هسومی بوگساسپور بود و 2 بر صفر از سد میزبانش گذشت.

کاشیما به پیروزی رسید

تیم کاشیما دیروزدر نخستین بازی هفته س یویکم ج یلیگ ژاپن میزبان تیم کاوازاکی بود و یک بر صفر پیروز شد. سرمربی تیم کاشیما با توجه به در پیش بودن بازی حساس برابر پرسپولیس با استراحت دادن به بازیکنان اصلی، مهره های جوان را به میدان فرستاد.

کناره گیری سرمربی فجر

مجید صالح سرمربی فجر شهید سپاسی با توافق با مدیرعامل این باشگاه از هدایت سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد. اسماعیل زارع به طور موقت هدایت زردپوشان را برعهده خواهد داشت.

ایران میزبان رکابزنان جهان

احمدی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری با برگزاری مسابقات بین المللی دوچرخ هسواری کوهستان کلاس 2 جهانی درایران موافقت کرده واستان چهارمحال و بختیاری میزبانی این تورنمنت را برعهده خواهد داشت.