آرشیو دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۲۱
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«علی نظری» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد: میزان بارندگی مهر ماه امسال استان در مقایسه با سال گذشته 30 درصد کاهش و نسبت به دوره شاخص درازمدت 14 درصد افزایش را نشان می دهد.

«فریدون یاوری» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: سرشماری حیات وحش استان از اوایل آذرماه آغاز می شود.

«علی مبارکی» رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بشاگرد اظهار داشت: 3 سد سنگی ملاتی در روستا های دربندصلاح، دستگردناگرد و درمار از توابع بخش گوهران بشاگرد ساخته شد.

حجت الاسلام «اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: با مدیران دستگاه های اجرایی که در حفظ حقوق بیت المال کوتاهی کنند، برخورد جدی می شود و معرفی خواهند شد.

«مهرداد غضنفری»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم تصریح کرد: برخی از شهرک ها و نواحی صنعتی قم در سال های اخیر با استقبال خوب سرمایه گذاران مواجه شده که برای استفاده از این ظرفیت، باید زمین جدید به این مناطق اضافه شود.

نمایشگاه دستاوردهای هسته ای و موشکی کشور دیروز (یکشنبه) همزمان با آغاز کنگره3 هزار شهید قزوین با حضور مسئولان کشوری در این شهر افتتاح شد.

«ولی الله محمدزاده» مدیرکل شیلات مازندران گفت: جشنواره 4 روزه طبخ و عرضه آبزیان، با هدف ترویج فرهنگ آبزی مصرفی و نیز بالابردن سرانه مصرف آبزیان، در بابل آغاز شد.