آرشیو چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۲۳
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ ایران خودرو تعهدی به مشتریان ندارد / یک مخاطب: در اردیبهشت سال جاری اقدام به ثبت نام خودرو در سایت ایران خودرو کردم و پول آن را هم پرداخت کردم. قرار بر این بود که در شهریورماه خودرو را تحویل دهند ولی الان وقتی پیگیری می کنم هیچ کس جواب قانع کننده ای به ما نمی دهد و می گویند چون قطعه نداریم مشخص نیست چه زمانی خودرو را تحویل خواهند داد. وقتی شرکت خودروساز به تعهد خود پایبند نیست چرا اقدام به دریافت پول از مردم می کند.

■ توجه به موسیقی نواحی / حامد صابر کوچک زاده: همان گونه که در ایام دهه فجر جشنواره موسیقی هست پیشنهاد دارم در دهه کرامت هم جشنواره موسیقی نواحی برگزار شود تا مردم بتوانند استفاده و بهره ببرند. متاسفانه به موسیقی نواحی بی توجهی می شود، به جهت نیاز جامعه به منظور جلوگیری از نفوذ موسیقی غربی بیشتر به موسیقی سنتی و نواحی توجه شود.

■ نظارت بر دفاتر الکترونیک قوه قضائیه / آقای رحیمی – یزد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی جهت تحویل یک نسخه از پرینت ابلاغ قضایی، مبلغ 60 هزار تومان از مشتریان دریافت می کنند در صورتی که دریافت همین نسخه پرینت از دفتر کافی نت هزار تومان هزینه دارد. وقتی این دفاتر که خودشان زیرمجموعه قوه قضائیه هستند اقدام به گرانفروشی می کنند مردم باید به چه ارگانی شکایت کنند.

■ درخواست از پلیس راهور / یک مخاطب: چرا پلیس راهور سایتی را برای استعلام خلافی موتورسیکلت ها راه اندازی نمی کند چون در حال حاضر سایت استعلام میزان خلافی ها فقط برای خودروهاست.