آرشیو چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۲۳
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«هادی تمهیدی»، فرماندار پاکدشت اعلام کرد: اسناد مالکیت ساکنان «شریف آباد» این شهرستان در مراسمی به مردم این شهر اهدا شد و بزودی اسناد مالکیت شهروندان «فرون آباد» نیز تحویل داده می شود.

10روستای خراسان جنوبی برای اجرای طرح روستای بدون بیکار انتخاب شده که در این روستاها به افراد جویای کار تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود تا کسب و کاری در روستا مانند پرورش شتر مرغ راه بیندازند.

«مرتضی آبدار»، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از رشد امسال ورود گردشگران خارجی به استان خبر داد.

«صادق خدادادی»، فرماندار ثلاث باباجانی از اتمام عملیات تعمیر و بازسازی 10 هزار و 294 واحد آسیب دیده از زلزله این شهرستان استان کرمانشاه خبرداد.

«ایرج حیدریان»، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان سمنان گفت: تدوین و نهایی شدن سند توسعه آب سمنان عاملی شد که طرح های انتقال بین حوضه ای آب در استان، از جمله انتقال آب دریای خزر توجیه پذیری داشته باشد.

«رضا علیزاده»، نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: سد «حاجیلار» با هدف تامین بخش مهمی از آب شهرستان ورزقان در دست اجراست و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.