آرشیو شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۱
حوادث - اخبار کشور
۱۰

مقام دوم پلیس راهور در کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت ها

پلیس راهور ناجا در میان 130 کشور جهان به مقام دوم جایزه بین المللی در حوزه اقدامات رسانه ای فرهنگ ترافیک دست یافت.

به گزارش سایت راهور، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: سیزدهمین کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت ها و ارتقای ایمنی امسال در شهر بانکوک کشور تایلند با حضور 850 شرکت کننده، 120 سخنران و 600 پوستر از 130 کشور جهان برگزار شد.

سرهنگ عین اله جهانی افزود: این کنفرانس دو سالانه، با حمایت سازمان جهانی بهداشت (WHO)، وزارت بهداشت تایلند، سازمان اورژانس تایلند و سازمان سلامت تایلند با هدف پیشگیری از خشونت و حوادث در راستای دستیابی به توسعه پایدار برگزار شد و تیم راهور ناجا نیز به عنوان نمایندگان ایران در آن به ارائه اقدامات و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای پرداختند.

جهانی تاکید کرد: پلیس راهور ناجا در این کنفرانس توانست با ارسال فیلم های کوتاه، عکس، پوستر و تیزرها و انیمیشن های فرهنگی تهیه شده برای ارتقای فرهنگ و رعایت قوانین و مقررات رانندگی، که توسط هیئت 13 نفره داوران بین المللی ارزیابی شده بودند با پشت سر گذاشتن کشورهای توسعه یافته با درآمد بالایی همچون استرالیا و کانادا، پس از آمریکا مقام دوم جایزه بین المللی ایمنی در حوزه رسانه را کسب کند. همچنین دو محصول فرهنگی – اجتماعی پلیس راهور نیز مورد تقدیر داوران قرار گرفت.

پلیس راهور ناجا در دوازدهمین کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت ها و ارتقای ایمنی در سال 2016در کشور فنلاند نیز در بخش مدیا موفق به کسب مدال برنز جهانی شده بود.