آرشیو شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۱
حوادث - اخبار کشور
۱۰

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همت

واژگونی «سراتو» 2 کشته و 3 زخمی بر جای گذاشت

سخنگوی آتش نشانی تهران از واژگون شدن یک دستگاه خودروی سراتو در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به تسنیم گفت: ساعت 1:37 بامداد دیروز واژگونی خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت، ابتدای خروجی بزرگراه شیخ فضل الله نوری (مسیر جنوب) به سامانه 125 اعلام و به سرعت ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سراتو با پنج نفر سرنشین مرد جوان حدودا سی ساله به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف، پس از برخورد با گاردریل و تیر برق حاشیه بزرگراه و شکستن آنها، به صورت کاملا واژگون در محل متوقف شده است.

وی افزود: پیش از رسیدن آتش نشانان دو نفر از سرنشینان که شدیدا بدحال بوده اما علائم حیاتی داشتند از داخل خودرو خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شده بودند.

سخنگوی آتش نشانی تهران با اشاره به محبوس بودن سه نفر از سرنشینان دیگر درون خودرو، گفت: آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، قطعات خودرو را برش داده، هر سه نفر را از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد دو نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند، سرنشین دیگر نیز که به شدت مصدوم شده بود برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.