آرشیو دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۵۳
اخبار کشور
۱۱

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: در حال بررسی نحوه واگذاری یکی از فروشگاه های زنجیره ای هستیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی به موضوع واگذاری یکی از فروشگاه های زنجیره ای ورود کرده است و در حال بررسی دقیق موضوع هستیم.

ناصر سراج درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده خرید هواپیمای فلایت چک، به مهر گفت: متاسفانه در این پرونده مشکلات جدی داشتیم.

سراج افزود: گزارش های سازمان بازرسی در این رابطه تکمیل شده و ما به مراجع قضایی ذی ربط ارسال کردیم. پرونده اکنون در دادسرا مفتوح است و این نهاد قضایی در حال بررسی موضوع است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به طولانی شدن روند رسیدگی به این موضوع، آیا پرونده به بازرسی ارجاع داده شده؟ گفت: این پرونده ارجاع نشده و به همان دادسرا ارسال شده و آنجا مفتوح است. وقتی پرونده به دادسرا ارسال می شود، بدین معنی است که مسئله ای وجود داشته است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در پاسخ به این سوال که شنیده شده در واگذاری یکی از فروشگاه های زنجیره ای دولتی به بخش خصوصی تخلفاتی صورت گرفته است، آیا سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده و آیا گزارشی در این رابطه ارسال شده است؟ اظهار داشت: این فروشگاه خیلی قبل تر به بخش خصوصی واگذار شده، سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده است و در حال بررسی دقیق موضوع هستیم.

سراج افزود: ان شاءالله که مشکلی ندارد اما در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد، برخورد می شود، هنوز گزارشی در این رابطه نهایی نشده است. گفتنی است، موضوع پرونده هواپیمای فلایت چک مربوط به مطرح شدن خبر گران خریدن 8 میلیون یورویی این هواپیما توسط شرکت فرودگاه ها با وجود داشتن پیشنهاد قیمت کمتر است.