آرشیو سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷، شماره ۹۳۶۴
ورزش
۱۱

گوناگون

شطرنجبازان طلایی شدند

نمایندگان شطرنج ایران موفق به کسب سه مدال طلا در مسابقات جوانان و نوجوانان غرب آسیا شدند.این مسابقات با حضور 275 شرکت کننده از11 کشور درازبکستان درحال برگزاری است.

درخشش امیدها درجهان

تیم امید ایران با کسب یک مدال طلا و4 مدال برنزبه عنوان سومی رقابت های کشتی آزاد جهان دررومانی دست یافت.این درحالی بود که تیم ایران سال گذشته درجایگاه هشتم قرارگرفت وامسال نسبت به سال گذشته 5 پله صعود کرد.

استقلال نقره داغ شد

فیفا به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکن خارجی تیم استقلال خوزستان 6 امتیاز از این تیم در فصل جاری کسر کرد و همچنین این تیم از یک پنجره نقل وانتقالاتی محروم است.

کشتی بانوان روی هوا

پس ازرفتن رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، تکلیف بانوان کشتی گیری که قرار بود در رقابت های جهانی شرکت کنند هنوزمشخص نیست.کشتی کلاسیک بانوان از زمان ریاست خادم و با تاییدیه اتحادیه جهانی آغازبه کار کرد.

وزیر ورزش در بلغارستان

وزیرورزش برای دیداربا همتای بلغارستانی خود به صوفیه سفر کرد. سلطانی فردراین سفر همچنین قراراست اززیرساخت ها وامکانات فنی حوزه ورزش نیز بازدیدی داشته باشد.

ونگر: روبوت ها مربی خواهند شد

سرمربی سابق آرسنال معتقد است درسال های آینده شاهد ظهور بیشتری فناوری روزدرفوتبال خواهیم بود. ونگر گفت:می توان پیش بینی کرد تا 20 سال دیگرروبوت ها به جای مربیان روی نیمکت قرارمی گیرند.

اقدام ارزنده استقلالی ها

تعدادی ازاعضای تیم فوتبال استقلال به منظور عیادت از کودکان مبتلا به بیماری سرطان از موسسه محک بازدید کردند.کودکان بستری دربخش های بیمارستان و اقامتگاه که از دیدن استقلالی ها ذوق زده شدند، با آنها عکس یادگاری گرفته و از تجربه های تماشای فوتبالشان صحبت کردند.

پرسپولیس به 20 رسید

تیم پرسپولیس در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر برابر پیکان در شرایطی که از حریفش عقب بود، توانست باخت را با برد عوض کند و20 امتیازی شود.در این دیدار ثاقبی برای پیکان و کامیابی نیا وعلیپور برای پرسپولیس گلزنی کردند.با این نتیجه، پرسپولیس 20 امتیازی شد و بعد از پدیده، سپاهان و تراکتورسازی در رده چهارم قرار گرفت.