آرشیو دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷، شماره ۳۲۸۹
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

لطفا یک مصاحبه از بعضی وزارتخانه ها تهیه کنید ببینیم آیا عزیزان در وزارتخانه ها هم خواندن روزنامه برایشان جذاب است و آخرین باری که روزنامه خوانده اند کی بوده و چقدر خوانده اند. فرض بر اینکه مسئولان وقت ندارند. روابط عمومی ها درباره مطالعه مطالب انتقادی مردم هیچ نقشی ندارند؟

رنج نامه هایی که به جایی نمی رسند!درددل ها، شکوائیه ها و مشکلات و رنج نامه های مردم درباره گرانی، مشکلات اقتصادی و افزایش دوبرابری برخی قیمت ها که موجب کاهش قدرت خرید مردم شده است، در مطبوعات چاپ می شود. اما مشخص نیست چرا مسئولان نسبت به این مسائل بی تفاوتند و برای رفع مشکلات مردم چاره ای نمی اندیشند.

عرفان از تهران

از شهرداری منطقه 14 تهران و مسئولان مربوطه تقاضا داریم فکری به حال بازارهای شبانه خیابان پیروزی بفرمایند. این موضوع نه تنها باعث مزاحمت ساکنان منطقه و ترافیک های شبانه شده، بلکه چهره خیابان را بسیار زشت و شلوغ کرده است. با تشکر

از طرف ساکنان منطقه پیروزی

اتوبوس های 20تومانی، یادش به خیر!سال های گذشته 20 تومان می دادیم اتوبوس شرکت واحد سوار می شدیم. حالا هزار تومان می دهیم از اتوبوس های بدون سوبسیدی استفاده می کنیم! واگذاری اتوبوس های شرکت واحد به پیمانکاران و بخش های خصوصی باعث شده مسافران کرایه بیشتری پرداخت کنند. درحالی که خدمات رسانی دولتی باید رایگان باشد. وقتی به مردم توصیه می کنند از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند، باید وسیله نقلیه عمومی با نازل ترین قیمت در خدمت مردم باشد نه اینکه با کرایه های بالا و غیرقابل تحمل!

رضا ستوده

میوه دوباره گران شد: برودت هوا و سرما و تعطیلی چندروزه باعث افزایش قیمت میوه شد. روزهای عادی از بازرسان تعزیرات در مغازه ها خبری نیست، چه رسد به روزهای تعطیل و این مسائل باعث می شود مردم تاوان بی توجهی ها و نبود نظارت ها و گرانی ها را بدهند.

علی عباسیان

تراکتورهای حادثه ساز: برخی رانندگان تراکتور در کنار جاده های گرگان - گلوگاه، با تراکتورهایی که چراغ ندارند، رانندگی می کنند که در هر لحظه احتمال حادثه رانندگی وجود دارد. لطفا مسئولان پلیس راه از تردد آنها جلوگیری کنند.

مهندس محمد اردشیری از استان گلستان