آرشیو چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷، شماره ۶۹۲۹
بچه های کوچه پشتی
۱۶

کتابخانه کودکان کار را بسازیم

یگانه خدامی

این روزها یک اتفاق خوب در حال روی دادن است که اگر کتابخوان باشید حتما از شنیدنش خوشحال می شوید. هفته کتاب از جمعه پیش آغاز شده و در این هفته یک پویش یا فراخوان برگزار شده تا کودکان کار هم بتوانند کتاب بخوانند.

این پویش را جمعیت امام علی که به کودکان کار کمک می کند با همکاری دنیای ماه پیشونی برگزار کرده تا بچه ها با پدر و مادرهایشان به بخش کودک باغ کتاب بروند و کتاب بخرند تا با پولش برای کتابخانه های کودکان کار، کتاب خریداری شود.

در این هفته بچه های زیادی همراه پدر و مادرهایشان به باغ کتاب رفتند و کتاب خریدند. چند نفر از بازیگران و بچه هایشان هم آمده بودند. شما شاید بدانید، شاید هم نه که تعداد زیادی از کودکان کار مدرسه نمی روند اما در کلاس های خیریه خواندن و نوشتن یاد گرفته اند و حالا اگر کتاب بخوانند شاید بتوانند بهتر زندگی کنند. شاید این کتاب ها آینده دیگری برایشان بسازد.

شما اگر دوست دارید می توانید به کتابخانه های کودکان کار کمک کنید. تا فردا وقت هست به باغ کتاب تهران بروید و کتاب ها را با تخفیف 50 درصدی بخرید و خوشحال باشید که با پول خرید شما برای بچه های کار کتاب خریده می شود. آنها هم مثل شما کتاب خواندن را دوست دارند.