آرشیو چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۰
شهرستان ها
۷

اعزام کاروان دندانپزشکان اصفهانی به ریگان استان کرمان

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کاروان سلامت دندانپزشکی استان اصفهان به منظور ارائه خدمات رایگان به شهرستان کم برخوردار ریگان از مناطق شرق استان کرمان سفر کرد.

رضا فلاح، گفت: کاروان یاد شده متشکل از 40دندانپزشک به مدت سه روز در شهرستان ریگان به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کاری ما خدمات رسانی در مناطق محروم استان است اظهار داشت: این کاروان بیستمین کاروان سلامت اعزامی به استان کرمان است که به صورت رایگان به مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.

نماینده شهرستان های بم،ریگان ،فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه خیرین دندانپزشک اصفهانی در جهت محرومیت زدایی به اهالی ریگان قدم های موثری را برداشتند.

حبیب الله نیکزادی پناه افزود: این کاروان سلامت تاکنون با تمامی تجهیزات و امکانات مناسب به اهالی شهرستانهای شرقی استان خدمات رسانی خوبی را ارائه کرده است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از شناسایی 700 بیمار صعب العلاج در این مناطق محروم توسط خیرین خبر داد و اظهار داشت: شرق استان نیازمند توجه ویژه مسئولان است. وی خواستار افزایش زمان حضور این تیم در مناطق شرقی استان شد.

معاون داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از این کاروان سلامت اظهار داشت: تاکنون در کشور بیش از پنج هزار و800 کاروان سلامت راه اندازی شده و در مناطق محروم خدمات رسانی ارائه کرده اند.

امیرالدین روح نوا افزود: یکی از اقدامات کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر کشور راه اندازی کاروان سلامت نذر آب به منظور حمایت از اهالی سسیتان و بلوچستان بود که توانستیم در این زمینه برای معیشت مردم قدم هایی را برداریم.