آرشیو چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۰
ورزشی
۹

تشریح آخرین وضعیت 5 مدیر بازنشسته ورزشی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش در تازه ترین صحبت هایش به تشریح آخرین وضعیت پنج مدیر ورزشی بازنشسته پرداخت.

روسای فدراسیون های فوتبال، والیبال و کاراته همراه با معاون امور بانوان و مدیرکل حراست وزارت ورزش از جمله افرادی هستند که به طور حتم بازنشسته اند اما اقدامی که از طرف آنها و برای استفاده از ظرفیت های قانونی انجام شده و از طرفی عدم اتمام مهلت تعیین شده سازمان بازرسی، باعث شده این افراد همچنان بر سر کار باشند.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در این باره گفت: از جمله بازنشسته هایی که در مورد آنها صحبت می شود، روسای فدراسیون های فوتبال و کاراته هستند که درخواست هایی مبنی بر استفاده از ظرفیت های قانونی در اختیار وزارت ورزش گذاشته اند و ما هم بر اساس آن اقداماتی برای پیگیری داشته ایم. از طرفی خود این افراد هم به صورت شخصی پیگیر وضعیت شان از طریق دیوان عدالت اداری هستند. منتظر هستیم تا مراجع قانونی پاسخ دهند و بر اساس آن بتوانیم اقدام کنیم. ضمن اینکه 15 آذر به عنوان آخرین مهلت از طرف سازمان بازرسی تعیین شده و امیدواریم تا آن زمان وضعیت این مدیران مشخص شود.

وی افزود: شکایت دیوان عدالت اقدام شخصی است که از طرف افراد انجام می شود اما نتیجه و رای آن برای ما الزام آور است چه اینکه توقف در حکم باشد و چه نقض حکم، هر دو برای ما لازم الاجراست. ما اقدامی که انجام آن قانونی بود را بخشنامه کرده و به همه اعلام کردیم. مجموعه مدارک و مستنداتی را هم در اختیار معاونت قهرمانی قرار دادیم تا بر اساس آن به ما اعلام وضعیت کند که اگر قانون شامل حال فردی می شود آن را در مورد او اعمال کنیم و اگر نه فعالیتش را دنبال کند.