آرشیو چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۰
ورزشی
۹

گلریزان جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم یمن

مراسم گلریزان جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم یمن دیروز با حضور مسئولان برگزار شد.

مراسم گلریزان جامعه ورزش دیروز با حضور مسئولان ورزش کشور از جمله محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور منشترک فدراسیون ها، محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، جوهری رئیس فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی و… برگزار شد.

حمید علی صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین که میزبان مراسم گلریزان جامعه ورزش کشور در حمایت از مردم مظلوم یمن در محل این فدراسیون است، با تبریک هفته بسیج درخصوص این مراسم گفت: جامعه ورزش مدتی بود که به دنبال راهی برای جمع آوری کمک های ورزشکاران برای مردم مظلوم یمن بود که به مناسبت هفته بسیج فرصت را مغتنم دانستیم تا با مشارکت فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای مراسم گلریزانی برای جمع آوری کمک های جامعه ورزش برگزار کنیم.

وی افزود: جامعه ورزش همیشه در کارهای خیر پیش قدم بوده است و امروز هم توفیق داشتیم میزبان این مراسم برای کمک به مردم مظلوم یمن در هفته بسیج باشیم. باهمکاری وزارت ورزش کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون ها و ورزشکاران تلاش می کنیم کمک های خوبی را برای این مردم مظلوم جمع آوری کنیم.

علی صمیمی درخصوص کمک های جامعه ورزش گفت: ظرفیت اولیه ای فدراسیون ها اعلام می کنند و بعد خود ورزشکاران و قهرمانان کمک های خود را اعلام خواهند کرد و به تبع آن مردم همیشه در صحنه نیز با الگو گرفتن از قهرمانان ورزشی وظیفه اسلامی، دینی و شرعی خود را انجام خواهند داد. وی افزود: کمک ها پس از جمع آوری از طریق هلال احمر که به این مراسم نظارت دارند به دست مردم مظلوم یمن خواهد رسید.