آرشیو پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* از رزمندگان جنگ تحمیلی هستم. فقط چند سال آن را در منطقه غرب و در شرایط بسیار سخت با بعثی ها جنگیدیم. خدا را شاهد می گیرم که وسیله حمل و نقل آذوقه و مهمات جنگ فقط قاطر بود. با این حال مقاومت را ادامه دادیم چرا امروز مسئولین به ویژه آقای ظریف وزیر خارجه کشور خود را در مقابل غرب باخته اند و منفعل عمل می کنند.

حجازی رزمنده دفاع مقدس از خطه شمال کشور

* استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ انگ تروریست به ما می زنند آن وقت مسئولان دولتی به جای پاسخ می گویند لغو برجام باعث تهدید امنیتی اروپا می شود، با این موضعگیری های مشکل ساز خودشان را دست انداخته اند یا ملت را؟

2273—0913 و 0253—0990

* رئیس جمهور می گوید در سفر خود به شهرستان خوی حتی یک نفر سخن از گرانی بر زبان جاری نساخته است! جناب رئیس جمهور! این نشانه نجات و بزرگواری مردم است. چرا رئیس جمهور باید از سکوت مردم، رسانه ها و مطبوعات شادمان باشد در حالی که براساس آمار همکارانش تورم تک رقمی به بالای 40 درصد رسیده است!

9951—0935

* گرانی و تورم بیداد می کند. چرا متصدیان نظارت غایبند؟ راستی منشورهای پرسروصدای حقوق شهروندی چرا به کار مهم ترین حقوق شهروندان نمی آید؟

1156—0939

* لطفا خبرهای دولت از موضوعات اقتصادی را در روزنامه درج نکنید چرا که باعث رواج و نهادینه شدن عادت زشت بی صداقتی می شود. این دولت در ابتدا قول هایی به مردم داد که هیچ کدامش را عمل نکرد! ارز 1000 تومانی، احترام به پاسپورت ایرانی، بی نیاز شدن مردم از یارانه و… ولی حالا با سبد کالای 200 تومانی می خواهد جبران 4 برابر شدن برخی از قیمت ها را بنمایند…!

تقوی- بهشهر و طاهری - تهران

* آقای رئیس جمهور خیلی راحت می گویند در یک ماه اخیر نرخ تورم یک سوم ماه قبل شده است. در حالی که قیمت گوشت به کیلویی 60 هزار تومان رسیده است.

7215—0915

* دولت مردم را سرگرم 200-300 هزار تومان سبد کالا کرده و بازار را رها کرده است که هر روز با قیمت های جدید به مردم عرضه کنند؟ قیمت شیرآلات، لنت، چرخ و لاستیک خودرو، تعمیرات و… همچنان در حال افزایش است.

0692—0918

* وقتی اصلاح طلبان در دو دوره اول و کنونی شورای شهر تهران نشان داده اند عرضه و توان مدیریت شهری پایتخت را ندارند چگونه ادعای مدیریت کشور را دارند؟!

6043—0916

* دستاورد ریاست جمهوری آقای روحانی در این چند سال برای بنده این شده که بابت خرید دو قلم مایحتاج زندگی مثل ماست و شیر مبلغ 50 هزار تومان پول بپردازم.

1403—0990

* حال که کشتی دولت اصلاح طلبان به گل نشسته حامیان و روی کار آورندگان این دولت یکی پس از دیگری خودشان را کنار می کشند بلکه بتوانند در انتخابات آینده بار دیگر عوامفریبی کرده و به قدرت برسند. امیدواریم ملت به این پلشتی ها و سیاسی کاری های شیفتگان قدرت و ثروت جواب دندان شکن بدهند.

7144—0916

* ترجمان سیاست خباثت آمیز انگلیس همین سخن وزیر خارجه انگلیس است که گفته توقف فروش سلاح ما به عربستان نفوذ انگلیس را از بین می برد. برای این جنایتکاران مهم نیست که با این سلاح های کشنده هر روز مردم و کودکان بی گناه و مظلوم یمن کشته می شوند. ننگ کودک کشی تا ابد بر پیشانی غرب و غربی ها خواهد ماند.

7211—0990

* شک ندارم که اگر در موضوع یمن همه به وظیفه دینی خود عمل کنیم سرنوشت منطقه به نفع مقاومت به ویژه فلسطین تغییر پیدا خواهد کرد.

5471—0990

* پیشنهاد می کنم به نشانه اعتراض به کشتار مردم مسلمان و مظلوم یمن در مسابقات ورزشی که در امارات برگزار می شود شرکت نکرده و این مسابقات را تحریم بکنند.

0049—0911

* محصولات تراریخته که اعلام می کنند برای دام و طیور هم مناسب نیستند چرا به وفور در بازار یافت می شود و به راحتی برخی افراد ذی نفوذ آنها را وارد می کنند؟!

5998—0916

* اگر غیر از این دولت هر دولت دیگری کارت سوخت را باطل و مجددا احیا می کرد روزنامه های زنجیره ای دنیا را بر سر مسئولین خراب می کردند ولی امروز سکوت مرگبار اختیار کرده اند. چرا؟

6568—0912

* بیمه تکمیلی جانبازان مدتی است به طور کامل قطع شده و بیمه دی که طرف قرارداد بنیاد شهید می باشد از پرداخت هزینه درمان طفره می رود. بنویسید جانبازان سرگردان و بلاتکلیف شده اند. چرا هیچ مسئولی پاسخگو نیست؟

9100—0918

* در استان قزوین روستای رازمیان که حدود 100 روستا زیر نظر آن است حدود 15 سال است که جاده این مسیر آسفالت بدی دارد و روشنایی مناسبی نصب نشده است. تصادفاتی در این مسیر رخ می دهد که در بسیاری مواقع منجر به فوت افراد می شود. از مسئولین استان تقاضای رسیدگی دارم.

عبدی

* خط اتوبوس شرکت واحد پایانه مترو شهرری تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با سه ایستگاه چرا 1500 تومان با کارت بلیت از حساب مسافرین کسر می کند؟ آیا نظارتی هم در کار هست؟!

6937—0919

* با وجود تعداد بسیار زیاد و انبوه خودروهایی که با گاز مایع(LPG) کار می کنند، پس از تعطیلی یکایک جایگاه های سوختگیری گاز مایع (حدود 7 جایگاه) در اصفهان که خیلی هم شلوغ و پررونق بودند، مردم ناچارند به طور غیراستاندارد و خطرناک مخزن گاز اتومبیل خود را در کنار خیابان ها و جاده های داخل و خارج شهرها و بیابان های اطراف به طور غیراصولی و خطرناک با کپسول های گاز خانگی و توسط افراد متفرقه و غیرمسئول پر کنند. چرا؟!

محمود بلیغیان- اصفهان

* شرکت… مجوز پیش فروش 150 دستگاه خودرو را داشته است اما مدیران این شرکت حدود 4 هزار خودرو را پیش فروش کرده اند! سوال اینجاست که اصولا نحوه نظارت بر عملکرد این شرکت ها چگونه است که با این تخلف برخورد به موقع صورت نگرفته است؟! تاسف آور اینکه مدیر این شرکت در همین دولت به عنوان مدیر جوان نمونه مورد تقدیر هم قرار گرفته است!

خیرخواه و 2622—-021

* چرا مابه التفاوت ویزای اربعین ما با گذشت قریب به یک ماه از اربعین حسینی تا به حال واریز نشده است؟!

8853—-0912

* بیش از 5 ماه است که در شهرک کوهسار شهر فیروزکوه ساکنم، متاسفانه شرکت گاز و آبفا هر روز به بهانه ای ما را سر می دوانند و از نصب کنتور دریغ می ورزند. به ناچار با آژانس آب برای اهل و عیال (خانواده 4نفره) از داخل شهر می آورم. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم. البته از شرکت برق که در اسرع وقت کنتور برق را وصل کردند تشکر می کنم.

عرب جوادی

* بیمارستان… هر ماه یک قلم از داروهای مهم را قطع می کند! با این روند تا چند ماه دیگر در این بیمارستان دارویی برای افراد و بیماران خاص یافت نخواهد شد!

9440—-0912

* جاده قلعه نصیر از آزادراه پل زال تا پلدختر بسیار باریک و صعب العبور است. وزارت راه و شهرسازی به بهسازی و تعریض این منطقه محروم بیشتر اهمیت بدهد.

0685—-0916

* چرا به رغم هشدارهای جدی درباره خطرات مصرف قلیان های میوه ای که منجر به بیماری های سرطان و سکته می شود، از تولید و فروش آنها جلوگیری نمی شود؟!

9239—-0922