آرشیو پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۱
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

کی روش ایران را ترک کرد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه ایران را ترک کرد و قرار است تا پیش از پایان هفته پانزدهم لیگ برتر، به ایران بازگردد. بر این اساس، برنامه تیم ملی 26 آذر از تهران به قطر اعزام می شود و 12 دی از قطر با پرواز چارتر به ابوظبی خواهد رفت. محل تمرینات و اقامت تیم ملی کمپ اسپایر قطر است. سه بازی دوستانه در برنامه اردوی تیم ملی در قطر پیش بینی شده است که دیدار با قطر در 10 دی نهایی شده و دو بازی برابر لبنان و فلسطین هنوز نهایی نشده است. کادر تیم ملی دو روز پیش و طبق دستور رئیس فدراسیون فوتبال، بازدید نهایی خود را از قطر انجام داده است.

تمجید رسانه های بلژیکی از قلی زاده

علی قلی زاده در این فصل عملکرد خوبی در تیم شارلوا داشته است. این عملکرد خوب و درخشش او در بازی های اخیر و باشگاهی و ملی مورد توجه رسانه اسپورت بلژیک قرار گرفته تا جایی که در قسمتی از گزارش خود درباره قلی زاده آورده است: «چند بار لمس توپ و حرکات تکنیکی در ابتدای فصل نگاه ها را به یک بازیکن جذب کرد. علی قلی زاده می خواست به ریتم فوتبال بلژیک آشنا شود. این بازیکن ایرانی حالا توانسته است درخشش خودش را در شارلوا و فوتبال بلژیک شروع کند.علی قلی زاده یک پدیده است. شاید بتوان او را پدیده آینده فوتبال ایران دانست که در ایران فوتبالش را آغاز کرده است. بعد از حضور در لیگ بلژیک او ابتدا دقایق کمی برای تیمش به میدان می رفت ولی در ادامه زمان بیش تری برای بازی به او رسید.»

حذف جپارف از فهرست خرید استقلال

سرپرست باشگاه استقلال اخباری که مبنی بر بازگشت جپارف به استقلال وجود دارد را رد کرد. حاجیلو گفت: هر روز راجع به بازیکنانی که رفتند بحث است. از تیام که در عجمان است تا نورافکن که در شارلوا حضور دارد. شفر و فتحی در نیم فصل تصمیماتی دارند اما هیچ بحثی راجع به این بازیکنان نبوده است. من مطمئنم راجع به بازیکنانی که از تیم رفتند هیچ بحثی وجود ندارد.