آرشیو پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۱
حوادث
۱۰

امام جماعت روستای رضاآباد در گلستان به قتل رسید

امام جماعت مسجد «ایمان» اهل سنت روستای رضاآباد از توابع بخش فندرسک در حوزه شهرستان رامیان واقع در شرق استان گلستان به قتل رسید.

یک منبع محلی در روستای رضاآباد به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: مولوی عبدالغفور جمالزایی صبح سه شنبه در مسیر مسجد رضاآباد به منزلش مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفت.

فرماندار رامیان هم در این رابطه گفت: هنوز سرنخ و جزئیات از جمله علت و عامل یا عاملان قتل به دست نیامده و پرونده ای برای حادثه در دادسرا تشکیل و پلیس آگاهی مشغول پیگیری و رسیدگی است.

محمود سالاری افزود: مولوی جمالزایی مورد اصابت چهار گلوله ساچمه ای از اسلحه شکاری قرار گرفت که 2 گلوله به پا و 2 گلوله به کمر خورده و باعث صدمه به روده ها و در نهایت جان باختن این روحانی 61 ساله

شد.

وی اظهار کرد: پس از روشن شدن موضوع و سایر جزئیات قتل؛ مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.در روستای رضاآباد شمار زیادی از مهاجران و اتباع خارجی اعم از مجاز و غیرمجاز زندگی می کنند. سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: انگیزه قتل مولوی «رضاآباد» در دست بررسی است. عبدالرضا چراغعلی با رد تروریستی بودن این حادثه، ادامه داد: وی از افراد خیر و معتمد محل بوده و انگیزه و هدف از این کار هنوز مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: دستگاه های انتظامی، قضایی و امنیتی و همه عوامل محیطی دیگر پیگیر هستند تا فرد یا افرادی که در این قضیه دخالت داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.