آرشیو شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۳۶
ایران زمین
۲۰

جاده کندوان چهار خطه می شود

به منظور رفع مشکل ساکنان منطقه جاده کندوان به هنگام یک طرفه شدن جاده، عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن 20 کیلومتر از جاده چالوس (کندوان) آغاز شد.

به گزارش ایرنا، پلیس راه کشور هرهفته و اکثر روزهای تعطیل برای روان سازی تردد خودروهای مسافران و گردشگران به غرب مازندران جاده کندوان را یک طرفه اعلام می کند. یکطرفه شدن جاده چالوس از منطقه مرزن آباد در روزهای تعطیل و پایانی هفته مشکلات زیادی را برای اهالی بیش از 30 روستای حاشیه این منطقه به همراه دارد که این امر همواره مورد اعتراض اهالی و مسئولان این منطقه بوده است.

«عبدالله بهادری»، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این باره گفت: عملیات اجرایی این طرح ملی به طول 20 کیلومتر که تاکنون 5 کیلومتر آن انجام گرفته به علت کمبود اعتبار از سال 92 دچار وقفه شده بود و اکنون ادامه عملیات اجرایی آن از مرزن آباد تا ولی آباد با اختصاص 80 میلیارد تومان دوباره از سر گرفته شد.

بهادری افزود: طبق قراردادی که با پیمانکار وابسته به بنیاد مستضعفان منعقد شده قرار است این طرح به مدت3 سال به طورکامل اجرا شود. وی اظهار داشت: با اجرای این طرح، 4 خط رفت و برگشت و 2 خط اضطراری ایجاد می شود، ضمن آنکه دیگر شاهد یکطرفه شدن جاده چالوس و مشکلات ناشی از آن برای روستاییان و شهروندان پیرامون این جاده در زمان اوج سفرها نخواهیم بود.