آرشیو شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۳۶
فناوری
۱۷

پرونده اختصاصی توییتر برای کاربرانش

توئیتر فهرستی از همه چیزهایی که کاربران دوست دارند، به شکل اختصاصی در اختیار آنان می گذارد. این ویژگی از مدتی پیش در دستور کار توئیتر بود و اکنون عملی شده است.

به گزارش انتخاب، توئیتر این ویژگی جدید را بر اساس مواردی که کاربر به آنها علاقه مند است، تنظیم می کند. این موضوع کمک می کند کاربر هر چه سریع تر موارد دلخواه خود را شناسایی کرده و بررسی کند.

به طور کلی توئیتر اطلاعات زیادی در مورد کاربران جمع آوری می کند، از جمله یک فهرست کامل موسوم به inferred interests که شامل تجارب شخصی کاربران می شود.

این فهرست از مدتی پیش در دستور کار توئیتر بود اما اکنون کاربران به طور کامل به این فهرست دسترسی خواهند داشت. شاید برای کاربران جالب باشد تا بدانند توئیتر درباره آنها چه چیزهایی می داند، بنابراین اگر می خواهند از اطلاعات مرتبط با خود آگاه شوند، بهتر است سری به inferred interests بزنند.

این بسیار مهیج است که کاربر بداند برای خود در توئیتر یک پرونده اختصاصی دارد. این فهرست شخصی دارای بهترین حدس های توئیتر در مورد علاقه مندی های کاربران است. فهرستی که از نمایش های تلویزیونی مورد علاقه تا ورزش ها و حتی برخی از موارد به ظاهر تصادفی را شامل می شود.