آرشیو یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۳
ورزشی
۹

سوریان با بنا به کشتی برمی گردد؟

مربی تیم ملی کشتی فرنگی از احتمال بازگشت طلایی های المپیک لندن به واسطه سرمربیگری محمد بنا خبر می دهد.

رسول جزینی در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در دی ماه انتخابی تیم ملی را با تمامی مدعیان برگزار می کنیم. همه کشتی گیرانی که در قهرمانی کشور سهمیه گرفتند و نفراتی که از قبل ملی پوش بودند، می توانند در انتخابی شرکت کنند. بعد از این مسابقات نفرات ملی پوش انتخاب می شوند تا در جام تختی و مسابقات دیگر شرکت کنند.

وی افزود: ما از آمدن نفراتی همچون حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی استقبال می کنیم. آنها مهره های ارزشمندی برای کشتی فرنگی ایران هستند. هم از نظر فنی و هم از نظر فکری می توانند به سایر نفرات هم کمک کنند. به هر حال راه برای این 3 کشتی گیر باتجربه هم باز است و بقیه اش به خودشان بستگی دارد. اگر سوریان، نوروزی و رضایی قصد برگشت داشته باشند، ممانعتی برای آنها وجود ندارد.

جزینی تصریح کرد: بنا راغب بود که از حمید سوریان به عنوان مربی و دستیار در کنار خودش استفاده کند. با این حال فکر می کنم زمان کافی و شرایط برای سوریان جور نبود تا وارد چنین حوزه ای شود. از نظر من اینکه سوریان کنار بنا مربیگری را شروع کند، یک اتفاق خوب برای اوست. از طرفی حضورش می تواند در تیم ملی تاثیرگذار باشد.