آرشیو یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۳
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که به چین سفر کرده در نهایت با تیم شینجیانگ به توافق رسید و قراردادش را برای حضور در ترکیب این تیم امضا کرد. حدادی که در فصل های اخیر ورزش حرفه ای خود در لیگ چین (CBA) بوده، امسال نیز در چین خواهد بود و در لیگ این کشور دست به توپ می شود. ستاره تیم ملی ایران سابقه قهرمانی در لیگ چین را هم دارد. او با سیچوان قهرمان این مسابقات شده است.

* مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کشتی استان تهران در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دیروز به ریاست گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و با حضور حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی و با حضور 17 عضو مجمع برگزار شد.در حالی که 18 کاندیدا برای حضور در این انتخابات تایید شده بودند در نهایت با انصراف و عدم حضور 16 کاندیدا در نهایت رقابت میان هادی حبیبی و عبدالله عزیزی رئیس سابق هیئت کشتی استان تهران برگزار شد که در پایان عبدالله عزیزی با کسب 15 رای از مجموع 17 رای بار دیگر به عنوان رئیس هیئت کشتی استان تهران به مدت 4 سال انتخاب شد.هادی حبیبی نیز 2 رای بدست آورد.

* علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان که برای حضور در مجمع عمومی فدراسیون جهانی راهی آلمان شده بود دیروز با 150 رای برای 4 سال به عنوان عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی انتخاب شد.