آرشیو یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۶۳
حوادث
۱۰

توزیع وسایل گرمایشی بین زلزله زدگان قصرشیرین و گیلانغرب

معاون فرماندار قصرشیرین از توزیع وسایل گرمایشی همانند چراغ والر، پتو و نایلون بین زلزله زدگان این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران و سرما و کاهش دما، جمعیت هلال احمر با همکاری و هماهنگی ادارات در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان است.

حشمت الله رضایی افزود: در این رابطه 240 تخته چادر به همراه بسته های غذایی 72 ساعته و نیز 240 عدد چراغ والر و مقادیری نایلون و پتو بین زلزله زدگانی که در چهار روستای اصلی کانون زلزله هستند، توزیع شد.

وی ادامه داد: کار ارزیابی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه دارد و تمامی واحدهای شهری که در زلزله اخیر 6/4 ریشتری که کانون اصلی آن قصرشیرین بوده دچار آسیب شده اند می توانند به بنیاد مسکن مراجعه کنند تا ارزیابی واحدهای آنها انجام شود.

فرماندار گیلانغرب گفت: با توجه به وقوع زلزله 6/4 ریشتری شامگاه یکشنبه چهارم آذر جاری، 505 تخته چادر و بسته های غذایی بین زلزله زدگان هشت روستای این شهرستان که کانون اصلی زلزله بودند، توزیع شد.

کوروش محمودیان در گفت و گو با ایرنا افزود: با حضور دستگاه های امدادی نایلون و همچنین 505 دستگاه چراغ والر بین زلزله زدگان روستاهای کانون زلزله این شهرستان توزیع شد.وی اظهار داشت: از دیروز کار ارزیابی واحدهای مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گیلانغرب آغاز شده و کارشناسان ارزیابی واحدهای روستایی آسیب دیده را انجام می دهند. فرماندار گیلانغرب ادامه داد: همچنین مالکان واحدهای مسکونی شهری آسیب دیده نیز می توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند تا کارشناسان نسبت به ارزیابی واحدهای آنها اقدام کنند.