آرشیو سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۷۴
ورزش
۱۱

گوناگون

تکواندوی ایران قهرمان جهان شد

در پایان مسابقات ارتش های جهان مردان تکواندوکارکشورمان با کسب 3 مدال طلا و 1 برنز موفق شدند برسکوی قهرمانی جهان بایستند. بیست و چهارمین دوره مسابقات ارتش ها با حضور 25 کشور به میزبانی برزیل برگزار شد و در خاتمه با قهرمانی ایران به پایان رسید.

جمشیدی بهترین بازیکن شد

محمد جمشیدی عنوان بهترین بازیکن بسکتبال دیدار ایران و فیلیپین را ازآن خود کرد.دراین مسابقه جمشیدی با کسب 26 امتیاز، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. بهنام یخچالی با 21 امتیاز،از دیگر نفرات برتر میدان بود.

پیکارجودوکاران در چین

مولایی و بریمانلو با حضوردر رقابت های مسترز گوانگژو با بهترین های جهان مبارزه می کنند. رقابت های مسترز چین از21 آذر به میزبانی این کشور برگزار می شود که تیم ایران با 2 نماینده راهی این رویداد مهم خواهد شد.

بانوان داور به اروپا می روند

زری فتحی وگلاره ناظمی برای حضور درجام ملت های فوتسال اروپا راهی پرتغال می شوند. این مسابقات دربخش بانوان و با حضور چهار تیم پرتغال، روسیه، اسپانیا واوکراین از26 بهمن برگزارمی شود.

صعود مقتدرانه تیم جوانان

تیم ملی فوتسال جوانان با شکست افغانستان، به مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام ملت ها صعود کرد.دراین دیدار ملی پوشان ایران با نتیجه چهار بردوتیم افغانستان را شکست دادند.

بابل میزبان کشتی جهان

پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان 22 آذر درایران و به میزبانی بابل برگزار می شود وبه احتمال فراوان شاهد حضور6 تیم خارجی دراین رقابت ها خواهیم بود تا به همراه 2 نماینده از ایران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

پیشنهاد به گلزن پرسپولیس

پیشنهاد رسمی تیم سامسونگ کره جنوبی به علیپور مهاجم پرسپولیس رسیده است.براساس این خبر سامسونگ پیشنهاد مالی اش را هم به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است و باید دید باشگاه و برانکو درنهایت چه تصمیمی خواهند گرفت.

سفر شناگر طلایی به سوئیس

شاهین ایزدیار، نماینده طلایی پارا شنای ایران، به همراه تیم کارشناسی ورزشی برای حضور در کنوانسیون بین المللی ورزشی راهی سوئیس شد.ایزدیار، به عنوان نماینده ورزشکاران پارالمپیکی، به همراه مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مریم شکوهی دراین سمینار دو روزه شرکت خواهند کرد.