آرشیو دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۷۰
اخبار کشور
۳

تشییع پیکر یکی از شهدای حادثه تروریستی چابهار در یاسوج

پیکر مطهر یکی از شهدای حادثه تروریستی چابهار با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در زادگاهش یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: استکبار جهانی با همه توان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ما بوده است.

وی بیان کرد: قطعا عقبه این مزدوران و تروریستی ها را دنبال خواهیم کرد و به دستگاه قضایی خواهیم سپرد.مراسم تشییع شهید ستوان دوم «داریوش رنجبر»، که در چابهار استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسیده بود با حضور پرشور و گسترده اقشار مردم و مسئولان از جلوی ساختمان شماره دو ستاد فرماندهی انتظامی استان(یگان ویژه) پایین تر از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان هفتم تیر شهر یاسوج تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید پس از اقامه نماز در میدان هفتم تیر یاسوج برای خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر انتقال یافت و به خاک سپرده شد.

گفتنی است که شهید ستوان دوم «داریوش رنجبر» متولد 74 و دانش آموخته دانشگاه علوم انتظامی و اهل روستای «کهون» منطقه جلیل از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که حدود ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، 15آذرماه در حادثه تروریستی شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.