آرشیو دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۷۹
ورزش
۱۱

گوناگون

دیدار تیم ملی با فلسطین

تیم ملی فوتبال ایران در اردوی قطر دیداری دوستانه با فلسطین برگزار خواهد کرد. تیم ملی فوتبال فلسطین خود را آماده حضور در جام ملت های آسیا می کند. این دیدار3 دی دردوحه برگزار خواهد شد.

بارسلونا به دنبال ستاره

دیلی استارانگلیس خبرداد که مسئولان باشگاه بارسلونا برای تقویت حمله خودشان درفصل آینده دست به کار شده اند و می خواهند هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و ستاره تاتنهام را جذب کنند.البته باشگاه رئال مادرید رقیب سنتی بارسلونا نیز پیش ازاین برای جذب کین اقدام کرده بود ولی باشگاه تاتنهام پیشنهاد کهکشانی ها را رد کرده بود.

تقدیر از کاپیتان سرخپوش

باشگاه سپاهان قبل از شروع بازی ازکاپیتان تیم پرسپولیس تقدیر کرد.جلال حسینی با پیراهن سپاهان با شماره 115 که به او اهدا شد همراه با قلعه نویی و برانکوعکس یادگاری گرفت. حسینی چند سال درسپاهان بازی کرده است.

اظهارات گلزن سابق استقلال

مهاجم پیشین تیم استقلال با اشاره به برد این تیم مقابل سپیدرود، گفت: هواداران نباید انتظار داشته باشند که پدیده هم با نتیجه ای پرگل مقابل آبی پوشان شکست بخورد. چنگیزاظهارداشت: نتایجی که آبی پوشان درچند بازی اخیرگرفته اند توقع را ازاین تیم بالا برده وممکن است هواداران انتظارداشته باشند پدیده هم با گل های زیادی شکست بخورد. در صورتی که پدیده تیم خوبی است ومطمئن باشید شانسی دربالای جدول حضورندارد.

کریمی: باید از شکست درس گرفت

سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به بازی تیمش برابراستقلال گفت: بزرگترین مربیان دنیا با دراختیار داشتن بازیکنان بزرگ و امکانات کافی هم چنین شکست هایی را متحمل شده اند.کریمی اظهار داشت: این اولین باخت ما نبوده و آخرین شکست ما هم نخواهد بود. من در زمان بازیگری هم در سطح ملی و باشگاهی چنین شکست هایی را تجربه کردم، اما باخت با هر نتیجه ای تلخ است و باید از آن درس گرفت.

تاج در فوتبال ماندنی شد

مهدی تاج با مجوز وزارت ورزش به طور موقت درفدراسیون فوتبال ماندنی شد. با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان، ورزش کشور دچار تغییر و تحولاتی شده و درآینده خواهد شد.

اردبیل میزبان کشتی جهان

پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان 29 آذر در اردبیل برگزار می شود.تاکنون تیم های روسیه، ارمنستان، گرجستان، ترکیه، اوکراین، قرقیزستان و صربستان برای حضور دراین مسابقات اعلام آمادگی کرده اند