آرشیو یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۸۱
حوادث
۱۰

اغفال بانوان با فیش حقوق جعلی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: جوانی که با استفاده از فیش حقوقی جعلی یک نهاد دولتی اقدام به اغفال چند زن کرده بود دستگیر شد.

همدان- خبرنگار کیهان: سرهنگ فیروز سرخوش نهاد اظهار کرد: یک جوان 27 ساله با به دست آوردن فیش حقوقی یک نهاد دولتی در فضای مجازی اقدام به جعل آن به عنوان فیش حقوقی یک بانک کرده بود.

وی افزود: این فرد همچنین با جعل کارت هویتی ذکر اطلاعات هویتی و شغلی خود و قرار دادن آن در گروه های تلگرامی و درخواست برای آغاز زندگی مشترک، دختران جوان و زنان مطلقه را اغفال می کرد.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: چند تن از دختران فریب اطلاعات جعلی را خورده و دوستی خود را با او آغاز کرده بودند. در ادامه متهم از طعمه های خود می خواست اگر بانوی مطلقه ای در فامیل دارند او را معرفی کنند چرا که همکار وی ازدواج ناموفق داشته و دنبال یک زن برای ازدواج است. وی متذکر شد: طعمه های این جوان اقدام به معرفی زنان مطلقه فامیل می کردند و متهم اقدام به اغفال زنان مطلقه با وعده دروغین ازدواج می کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با شکایت یکی از بانوان متهم دستگیر و به فریب چند زن مطلقه اعتراف کرد.