آرشیو پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۵۹
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ چطور می توانم سهام عدالت بگیرم؟ / 495…0939: بنده کارگری مستاجر با 58 سال سن و یک میلیون تومان درآمد هستم. هر ماه که می گذرد کارفرما با عناوین مختلف از حقوق و دستمزد ما کم می کند این در حالی است که در روز بیش از 13 تا 14 ساعت مشغول کار هستم و ماهانه 400 هزار تومان- غیر از هزینه آب و برق - هزینه خانه دارم. درباره گرفتن سهام عدالت راهنمایی کنید که به کجا مراجعه کنم تا بتوانم از این سهام استفاده کنم.

■ رونق گردشگری در کشور با لغو ویزا / آقای صابر: ویزای گردشگران چین و عمان به صورت یکطرفه از سوی کشور ما لغو شده و گردشگران این کشورها می توانند بدون ویزا به کشور ما سفر کنند. پیشنهاد می کنم که این قانون برای اکثر کشورها در نظر گرفته شود تا گردشگران بیشتری به کشور ما سفر کنند و با این کار ضمن ایجاد رونق گردشگری تزریق ارز به کشور نیز صورت گیرد.

■ حذف بیمه تکمیلی جانبازان / آقای روستایی: اینجانب بازنشسته اداره کشاورزی کرج هستم. متاسفانه با توجه به قانون جدید اداره امور ایثارگران و جانبازان، بنیاد شهید بیمه تکمیلی جانبازان حذف شده و انجام بیمه تکمیلی اینجانب محول به اداره کشاورزی شده است. با توجه به اینکه 20 روز است بیمار هستم و نیاز به بستری دارم بدون بیمه تکمیلی هستم و اداره مربوطه پاسخی به من نمی دهد. از مسئولان محترم بنیاد شهید درخواست دارم این قانون را اصلاح کند تا مشکل اینجانب و امثال من حل شود.

■ تغییر مسیر اتوبوس های شرکت واحد جوادیه به فیاض بخش / آقای ابراهیمی: اتوبوس های شرکت واحد جوادیه به فیاض بخش قبلا از مسیر جوادیه تردد می کردند که این مسیر کم ترافیک و خوب بود ولی اخیرا این اتوبوس ها تغییر مسیر داده و از مسیر نواب تردد می کنند که این مسیر بسیار شلوغ و حجم ترافیک زیادی دارد. لذا درخواست داریم در این باره تجدیدنظر و مسیر حرکت اتوبوس ها اصلاح شود.