آرشیو پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۵۹
ورزشی
۲۳

9 روز تا جام ملت های آسیا

محبوب ترین ایرانی را انتخاب کنید

■ فاکس اسپورت با آوردن نام 5 مربی برتر جام ملت های آسیا، اسم کارلوس کی روش از تیم ایران را نیز در این جمع قرار داد. زاکه رونی (امارات)، کوپر (ازبکستان)، لیپی (چین) و اریکسون (فیلیپین) سایر مربیان برجسته این جام تلقی شده اند.

■ یونس محمود، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال عراق گفت این تیم همراه با ایران از گروه چهارم جام ملت های آسیا صعود می کند اما این ژاپن است که قهرمان این رقابت ها می شود.

■ پارک هانگ سئو، سرمربی ویتنام یکی از همگروهی های ایران، 24 بازیکن نهایی مورد نظر خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد. این تیم ابتدا به قطر می رود و پس از شرکت در اردویی در آن سامان و حذف یک نفر دیگر به امارات می رود.

■ روزنامه استاد الدوحه امارات با آوردن نام 11 بازیکن ایرانی روی سایت اینترنتی خود، از کاربران این سایت خواست محبوب ترین بازیکن ایرانی تاریخ جام ملت ها را انتخاب کنند. آنها عابدزاده، پورعلی گنجی، کریمی، مهدوی کیا، نکونام، دایی، باقری، حسینی، عزیزی، شجاعی و بیرانوند هستند.

■ فدراسیون فوتبال امارات برای حمایت از هوادارانش و حضور گسترده تر آنها در دیدار افتتاحیه جام ملت ها، 5 هزار بلیت رایگان را در اختیارشان می گذارد. این مسابقه بین امارات و بحرین در روز 15 دی انجام می شود.