آرشیو یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۶۷
سیاسی
۲

رئیس دفتر رئیس جمهوری: هیچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است

رئیس دفتر رئیس جمهوری با رد این ادعا که وزرا و اعضای دولت، پشت دولت را خالی می کنند، ورود و خروج افراد به دولت ها را طبیعی دانست و تاکید کرد: هر کدام از دوستان و مدیران به فکر کشور هستند، ما مدیران بسیار لایقی داریم اینکه کسی می رود و شخص دیگری می آید، نه فرار است و نه آن فرد نقطه ضعفی داشته است.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی افزود: ما در شرایط جدیدی قرار داریم و دولت متعهد است که مشکلات کشور را حل کند، به هر حال افراد جدیدی می آیند که به دولت کمک کنند.

وی با رد این موضوع که با توجه به شرایط کشور وزرا با استعفای خود پشت دولت را خالی می کنند، اظهار کرد: هیچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است، کما اینکه کابینه های مختلف دنیا را رصد کنید، مشاهده می کنید که حتما چنین تحولاتی در آنها هم وجود دارد. یک روز شخصی در کابینه حضور دارد و روزی دیگر جایش را فرد دیگری می گیرد.

واعظی با اشاره به استعفای وزیر بهداشت، افزود: مرتب در کابینه های اروپایی و امریکایی می بینید. یک فرد ممکن است روابطش با نخست وزیر و رئیس جمهوری کشورش خوب باشد اما به هر دلیلی نسبت به بودجه ای که در اختیار دارد معترض است، حال یک فرد دیگری به جای آن می آید و می تواند با آن بودجه امورات را اداره کند.وی با بیان اینکه دولت فقط افرادی که دور میز هیات دولت می نشینند نیست، بلکه افراد مختلفی در یک وزارتخانه و سازمان زحمت می کشند تا کارهای کشور انجام پذیرد، ادامه داد: طبیعی است مدیر با مدیر فرق دارد، هر فردی هم روش خاص خود را برای امور به کار می گیرد. با وجود این، قبول ندارم که می گویند آهسته آهسته وزرای دولت قصد دارند پشتش را خالی کنند هیچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است.