آرشیو یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷، شماره ۹۴۰۲
ورزش
۱۱

گوناگون

کنستانت به تراکتور پیوست

تیم فوتبال تراکتورسازی ،مدافع ملی پوش گینه را به خدمت گرفت. کنستانت علاوه بر سابقه بازی در تیم های مطرح ایتالیا مانند ورونا و آث میلان، در تیم های ملی جوانان فرانسه و تیم ملی بزرگسالان گینه نیز بازی کرده است.

بازگشت شفر به تهران

شفر دیروز به تهران بازگشت و قرار است از امروز تیم استقلال تمرینات خود را شروع کند. فرهاد مجیدی نیز روز گذشته به عنوان مربی به کادر فنی آبی پوشان اضافه شد و در کنار آبی پوشان خواهد بود.

صالح دستیار فرکی شد

مجید صالح که در فصل جاری لیگ دسته اول هدایت فجرسپاسی را برعهده داشت و از این تیم جدا شد، از این پس دستیار حسین فرکی در تیم پیکان خواهد بود.

مخالفت با بازگشت طارمی

خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مهاجم پیشین سرخپوشان به این تیم بازنخواهد گشت. موضع هواداران پرسپولیس نسبت به بازگشت مهدی طارمی تند است و بخش زیادی از آن ها دوست ندارند بازیکنی که باعث محرومیت تیم محبوب آنها از دو پنجره نقل و انتقالات شد و در میانه فصل گذشته این تیم را ترک کرد دوباره به جمع قرمزپوشان بپیوندد.

امید استقلال قهرمان شد

تیم فوتبال امید استقلال با پیروزی مقابل سایپا قهرمان مسابقات آسیا ویژن تهران شد.مسابقات آسیا ویژن مهم ترین و معتبرترین مسابقات باشگاهی در رده امیدها محسوب و زیر نظر هیئت فوتبال استان تهران برگزارمی شود.

ژاپن حریف اصلی ایران

بازیکن سابق تیم ملی گفت: ژاپن اصلی ترین حریف ایران در جام ملت ها برای رسیدن به قهرمانی است. استیلی گفت: خوشبختانه تیم ملی از شرایط خوبی برخوردار است، بازیکنان اردوی مناسبی داشته، تدارک خوبی دیدند و به طور حتم می توانند یکی از امیدهای قهرمانی این دوره از جام ملت ها باشند.

نکونام به نساجی بازگشت

جواد نکونام که چند هفته قبل با انتشار نامه ای از نساجی خداحافظی کرده بود بار دیگر به این تیم بازگشت و کار خود را در نیم فصل دوم هم در جمع مردم مازندران ادامه می دهد.

تبریزی در استقلال ماندنی شد

مرتضی تبریزی به عنوان یکی از مهمترین خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات بود اما در نیم فصل اول شرایط برای او خوب پیش نرفت و به همین دلیل شایعاتی در مورد جدایی او به وجود آمده است.فتحی در واکنش به این شایعات گفت: مرتضی تبریزی بازیکن ماست و از وجود او استفاده می کنیم. او در لیست شفر هم هست و بازیکن ماست.