آرشیو سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷، شماره ۶۹۶۹
حوادث
۱۸

اخبار

دستگیری عامل آزار و اذیت دختر سیرجانی

گروه حوادث/ با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان، پرونده متهمان آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

محسن نیک ورز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان- با اعلام این خبر گفت: پسر شروری دختر جوانی را در یکی از باغ های سیرجان مورد آزار و اذیت قرار داده و همدستش که از این صحنه فیلمبرداری کرده بود دستگیر شده و پرونده شان بزودی رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی(ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان(قاضی ویژه رسیدگی به جرایم سایبری) روانه زندان شده است، افزود: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلمبرداری کرده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده است. این مقام قضایی گفت: روز 14 دی کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان با مشاهده فیلمی در فضای مجازی دریافتند در این فیلم پسری جوان اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ کرده و پس از ضرب و جرح وی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. متهم این فیلم ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته بود.

با توجه به اهمیت موضوع و اینکه احتمال انتشار و ارسال آن به شبکه های خارج از کشور وجود داشت بلافاصله ضمن صدور دستورات قضایی لازم متهم شناسایی شد.

وی گفت: بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شدند و ابزار و ادوات دیجیتالی آنها نیز توقیف شد. تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

واژگونی مرگبار پژو

بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو در آزاد راه کربلا یک نفر جان باخت و چهار سرنشین خودرو نیز مصدوم شدند.جلال بیگ محمدی - مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فامنین - به ایرنا گفت: این حادثه ساعت 10 صبح دیروز رخ داد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه خودرو از هلال احمر و آتش نشانی برای امدادرسانی به مصدومان در محل حضور یافتند. در این سانحه یک نفر جان باخت و سه تن بشدت مصدوم شدند که مجروحان پس از اقدامات درمانی اولیه توسط نیرو های اورژانس به بیمارستان امام حسن(ع) فامنین منتقل شدند. علت این حادثه در دست بررسی است.