آرشیو شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۰۴
ورزشی
۹

تاکید دبیر سابق به برگزاری هرچه سریع تر انتخابات والیبال

دبیرکل سابق فدراسیون والیبال گفت: هر چه سریع تر انتخابات فدراسیون برگزار و رئیس مشخص شود آرامش به والیبال باز خواهد گشت.

محمود افشار دوست درباره برگزاری مجمع انتخاباتی والیبال در سال آینده گفت: طبیعی است که هر چه زودتر رئیس فدراسیون مشخص شود برنامه ریزی ها برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک با توجه به زمان اندک باقی مانده بهتر است. اینکه ملاحظات چه بوده است که وزیر اعلام کرده انتخابات سال آینده برگزار شود را نمی دانم. حتما دلایل قانع کننده ای دارد و احتمالا تصمیم درست و منطقی است. نمی دانم دلیل چیست و از طریق شما متوجه شده ام که انتخابات سال آینده برگزار می شود.

دبیرکل سابق فدراسیون والیبال در ادامه تاکید کرد: بالاخره تعیین تکلیف شدن فدراسیون برای اینکه وضعیت تیم های ملی برای حضور در رویداد های پیش رو مشخص شود، برنامه ریزی برای نحوه برگزاری اردوها، رتق و فتق امور جاری فدراسیون و یک برنامه ریزی با دید به المپیک لازم است و انتخابات هر چه زودتر برگزار شود می تواند به رئیس جدید کمک کند تا با فراغ بال برنامه ریزی های جدید را تنظیم و یا اینکه برنامه ریزی ها قدیم را اصلاح کند و ادامه دهد.

وی افزود: با حضور رئیس جدید مسئولیت های مختلف کمیته های فدراسیون مشخص می شود و آنها با خیالی آسوده به کارهای خود ادامه می دهند. این می تواند به بازگشت آرامش به والیبال کمک کند.

افشار دوست درباره ادامه همکاری ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک 2020 گفت: ایگور کولاکوویچ پتانسیل و تجربه لازم برای کمک به والیبال را دارد. باید شرایط موجود برای آوردن مربیان خارجی را دید و سپس نظر داد. مربیان اروپایی در تیم های باشگاهی خود نصف قرارداد را می بندند ولی زمانی که به ما می رسند قراردادهای سنگین و تمام وقت می خواهند.