آرشیو چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۰۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* از شهروندان مرزنشین کشور هستم، از قول ما به آقای رئیس جمهور بگویید از زمان انتخابات و تبلیغات انتخاباتی زمان زیادی می گذرد. الان زنگ حساب است. چرا ایشان مرتب برای مردم انشاء می خوانند و صحبت از باید و نباید می کنند.

1382—0915

* تیتر کیهان و پیشنهاد زندگی یک ماه مسئولان با حقوق کارگری بسیار خوب است. اما چگونه از مدیران نجومی بگیر و مرفه دولت می توان انتظار داشت برای یک ماه هم که شده خودشان را جای کارگران بگذارند و از زندگی اشرافی پرهیز کنند!

همتی

* به نظر می رسد بعضی از سوءمدیریت های دولت عمدی بوده و باهدف ناراضی و عصبانی ساختن مردم صورت می گیرد. مشکلات کشور در این دولت چند برابر شده و بسیاری از نخبگان و دانشمندان کشور دل و دماغ کار را ندارند. بعضی از دولتی ها می خواهند کاری بکنند که ملت از ادامه راه مایوس بشود.

9352—0915

* سال 89 با پول حاصل از فروش آپارتمان کارگاه کوچک تولید شیرآلات خود در حسن آباد تهران را توسعه دادم ولی در دولت آقای روحانی با رکودی که در اقتصاد کشور به وجود آمد بدهکار مردم شدم. ناگزیر با گرفتن وام از چند بانک خواستم جلوی ورشکسته شدن را بگیرم ولی با سود مرکبی که بانک ها دریافت می کنند عملا هر تولیدکننده بدبخت می شود. اگر پول آپارتمان را در بانک می گذاشتم با سود آن زندگی راحتی می کردم. درحال حاضر بانک به دلیل به تعویق افتادن اقساط وام و عدم توان مالی در پرداخت اقساط، منزل مسکونی بنده و دخترم را به تصرف درآورده است. به این نتیجه رسیده ام که مبادا دولت با تولید و تولیدکننده های داخل کشور مخالف است و سر راه آنان انواع سنگ اندازی ها صورت می گیرد. به هر دستگاه و به هر مسئول در این کشور نامه نوشته ام نتیجه نداده است چرا؟

محمود انصاری

* مدت ها است که در اخبار خبر قاچاق دام زنده شنیده می شود اما چرا به جای برخورد با قاچاقچیان، روند ادامه قاچاق گوسفند به خارج از کشور ادامه دارد؟ قابل پذیرش نیست که تاکنون با قاچاق گوسفند به طور جدی برخورد نشده است.

6929—021

* قابل توجه وکلای دولت و مشتاقان دیپلماسی التماسی! اگر خیانت و خلف وعده های جریان سلطه برای شما قابل قبول نیست، تحقیر را که درک می کنید؟! سفر به آلمان کردید از تحویل بنزین دریغ کردند! به فرانسه سفر کردید در حضور شما اجلاس منافقین را تشکیل دادند! ولی به عراق سفر کردید یک هفته تمام قد از شما پذیرایی کردند و سالانه دو میلیون زائر به ایران اعزام می کنند! سزاوار است دست از دیپلماسی التماسی بردارید؟ کشور را به مشکلات اقتصادی گرفتار کردید ولی امت صبوری کرد. توبه کنید و دست از رفتارهای غلط گذشته بردارید و با امت و ملت همراه شوید تا جریان سلطه را از روی کره زمین محو کنیم؟!

دولابی- قم

* دولت باید به فکر 6 دهکی که بیشترین آسیب را از این ولنگاری اقتصادی دیده اند هم باشد. حقیقتا برخی ها زیر بار گرانی و تورم له شده اند!

جلالی

* از اعضای شورای شهر تهران بپرسید بجز فتنه گر مجید توکلی فرد شایسته و لایقی نبود تا از تخصص او در زمینه محیط زیست بهره مند شوید؟ نکند این کارها هم جزء تعهدات مخفیانه به دشمنان است. از دستگاه های امنیتی و قضایی درخواست می شود با شدت با عوامل به کارگیری چنین شیطان صفتانی برخورد شود.

4662—0912 و 7250—0919

* چرا اجازه دادند یک محکوم امنیتی که در فتنه 88 محکوم شده است در جلسه شورای شهر حضور یابد، چطور افرادی که گرای تحریم و جنگ با این مردم مظلوم را به دشمن می دهند می توانند آزادانه در جلسه های شورای شهر شرکت کنند و چرا عده ای به خود اجازه می دهند که از فتنه گران حمایت و استقبال کنند.

5433—0910

* مجرم امنیتی که مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا به جلسه شورای شهر دعوت شده است؟ پیداست که ارتباط فتنه گران با مدعیان اصلاحات سابقه ای دیرینه دارد.

2811—021

* یکی از ثروتمندترین اقشار کشور پزشکان و دندان پزشکان هستند با این حال برخی از آنان از پرداخت مالیات فرار می کنند. چرا وصول مالیات از ثروتمندان جامعه مانند وصول مالیات از کارمندان صورت نمی گیرد؟

0028—0914

* عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد! شیطان بزرگ با دستگیری و زندانی کردن خانم مرضیه هاشمی او را که از سرزمین فرماندهی کفر جهانی به شرف پیروی از اسلام ناب محمدی مشرف شده در ایام سالگرد شهادت حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) به جهانیان شناساند! ما به این شیرزن افتخار می کنیم و ننگ و عار بر کسانی که برای خوشایند شیطان روسری از سر برمی دارند و به آغوش ستم پیشگان پناه می برند و به وطن فروشی مشغولند!

0950—0919

* ترامپ رئیس جمهور آمریکا با حالت احمقانه و مغرورانه گفته ایران دیگر کشور دو سال پیش نیست و مشکلات زیادی پیدا کرده است! حقیقت این است که او با این نعل وارونه زدن می خواهد وانمود کند آمریکا همچنان ابرقدرت است! در حالی که بر همه معلوم شده موقعیت آمریکا در منطقه و جهان تنزل پیدا کرده و اوضاع داخل این کشور وضعیت به هم ریخته ای دارد.

0291—0918

* وزیر محترم آموزش و پرورش خبر از تغییر محتوای کتب درسی دانش آموزان داده است. امیدواریم این کار در جهت حفظ و ترویج فرهنگ اصیل انقلاب صورت بگیرد و کوتاهی های گذشته جبران بشود.

6263—0938

* زمان طولانی 2 ماهه برای دریافت کارت ملی هوشمند مشکلات متعددی برای متقاضیان کارت ملی به وجود آورده است لذا تقاضا دارم برای تحویل کارت ملی، زمان کمتری در نظر گرفته شود.

1226—0912

* شورای شهر تهران و برخی از شهرهای بزرگ به جای نامگذاری خیابان ها با نام شهدا اقدام به نصب تابلو با نام هایی می کنند که در تاریخ عزت این کشور هیچ جایگاهی ندارند، کاش قانون در مورد تایید صلاحیت اعضای شورای شهر سخت گیری بیشتری را اعمال می کرد.

5684—026

* خانم ابتکار، خانم ملاوردی، به یاد دارید که بدون معطلی اقدام به موضع گیری به نفع فردی که حجاب از سرش برداشته بود در رسانه های مورد حمایت خود کردید؟ چرا در قبال بازداشت بی دلیل و غیرقانونی خانم مرضیه هاشمی توسط دولت آمریکا کلا سکوت اختیار کرده اید؟ آیا چون او وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی است باید این چنین با بی وفایی شماها مواجه شود؟

8756—031

* واقعا از برخورد پر از خشم و غضب سخنگوی وزارت امور خارجه با خبرنگار کیهان و سوال منطقی او متاسف شدم!

شربتی- گلستان

* از جانبازان 70 درصد هستم. در زمان ازدواج یعنی سال 74 به همسرم قول داده ام که ایشان را به زیارت مقام معظم رهبری خواهم برد ولی تاکنون موفق به این زیارت نشده ایم. مانده ام با قولی که به همسرم داده ام چه بکنم و چگونه از شرمندگی ایشان بیرون بیایم.

5853—0915

پاسخ شهرداری منطقه 16

در پاسخ به پیام شهروند محترم در روزنامه کیهان مورخ 97/10/18 مبنی بر انتقاد شهروندان منطقه از سد معبر محله جوادیه، با توجه به اهمیت موضوع، شهرداری ناحیه 1 با اجرای طرح انضباط شهری با همراهی

کلانتری 117 اقدام به آزادسازی معابر اصلی و فرعی نمودند.