آرشیو پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۸۳
صفحه اول
۱
گزارش

درباره حجاب و فضای مجازی در برخی رسانه ها صورت گرفت

تحریف سخنان روحانی

هجمه به روحانی از سوی برخی رسانه های مخالف دلیل نمی خواهد فقط بهانه لازم دارد. این بار سخنان رئیس جمهوری در جمع وزیر و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره حجاب و فضای مجازی بهانه شد تا یک روحانی با سابقه را متهم به نادیده گرفتن اصول مسلم دینی کنند. حال آنکه مختصر دقتی در متن کامل سخنان رئیس جمهوری هم می توانست نشان دهد که او حجاب را منکر نشده است. تاکید رئیس جمهوری بر نگاه ایجابی به جای سلبی در حوزه فضای مجازی هم نکته جدیدی نبود که به مذاق این رسانه ها خوش نیامد. او پیش از این هم تاکید داشته که به جای تاکید صرف به فیلترینگ بهتر آن است که با فرهنگ سازی سواد رسانه ای جامعه و کاربران را بیشتر کنیم. بر همین اساس بود که روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری در اطلاعیه ای از رسانه ها خواست که برای قضاوت درباره سخنان رئیس جمهوری به متن کامل آن مراجعه کنند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.