آرشیو پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۸۳
ورزشی
۲۲

منهای فوتبال

واکنش شمشیرباز المپیکی به شوخی وزیر

مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی روز دوشنبه در مراسمی پیراهنش در المپیک 2016 ریو را به موزه ورزش اهدا کرد. در حاشیه این مراسم وزیر ورزش به شوخی به عابدینی گفته بود:«با خودت گونی آوردی!» پخش این ویدئو در فضای مجازی واکنش های زیادی را به همراه داشت و انتقادهایی هم نسبت به وزیر ورزش مطرح شد. عابدینی در این باره گفت: «آقای سلطانی فر به همه ورزشکاران لطف دارد. این حرف و حدیث ها را در این چند روز شنیدم؛ اما در یک فضای صمیمی این صحبت مطرح شد و به حالت شوخی بود. بنده چیزی از وزیر ورزش به دل نگرفتم و امیدوارم مردم عزیز هم به دل نگیرند.»

کشتی پهلوانی همچنان زیر نظر فدراسیون کشتی

حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی با اشاره به این موضوع که کشتی پهلوانی از چند سال قبل طبق تفاهمنامه ای زیر نظر فدراسیون کشتی قرار گرفته، بیان داشت:«ما در سال های اخیر فعالیت زیادی برای احیای این رشته انجام داده ایم. در جلسه ای که با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای برگزار شد، اعلام کردم موضوع استقلال کشتی پهلوانی در فدراسیونی مجزا، بحث کلانی است که سرپرست نمی تواند در این مورد تصمیم گیری کند.»

اتوبوس های بدون راننده در خدمت المپیک توکیو

نشریات ژاپنی نوشتند اتوبوس های فاقد راننده و «خودران» کار حمل و نقل مسافرات را در فرودگاه توکیو طی ایام برگزاری المپیک 2020 در این شهر انجام خواهند داد. این اتوبوس ها اینک در مرحله پس دادن انواع آزمون ها هستند.