آرشیو پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۸۳
حوادث
۲۰

حوادث جهان

آرزو کیهان
سقوط پنجره روی سر زن رهگذر

سقوط پنجره شیشه ای یک هتل در هنگ کنگ جان توریست چینی را گرفت.به گزارش دیلی میل، توریست در حال عبور از نزدیکی هتل 16 طبقه میرا بوده که پنجره بر سرش سقوط کرده و جانش را گرفته است.بنا بر گزارش های پلیس هنگ کنگ نظافتچی هتل در حال پاک کردن پنجره بوده که پنجره از جایش جدا شده و بر سر توریست نگون بخت افتاده است.این زن نظافتچی دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر با قرار وثیقه آزاد شده است.گفتنی است که زن توریست به همراه نامزدش بوده اما این مرد از حادثه جان سالم بدر برده است.

رانندگی با کوسه غول پیکر

ماهیگیر استرالیایی در حالی که یک کوسه غول پیکر را صید کرده بود خبرساز شد.به گزارش دیلی استار، کوسه حدود 2.5 متر طول و 165 کیلوگرم وزن داشته. مرد ماهیگیر در حالی که کوسه را سوار خودرو کرده بود در بزرگراه «بوتانی» با این کوسه رانندگی کرد.رانندگانی که پشت سر این ماهیگیر در حال حرکت بوده اند از کوسه درون خودرو در حال حرکت فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کردند.با انتشار این خبر ماهیگیر بیان کرد که کوسه صید شده میان 4 خانواده تقسیم و برای خوردن آماده خواهد شد.

جنایت هولناک مدل روس

مدل روس دو فرزند کوچکش را کشت و اجسادشان را سوزاند.به گزارش دیلی میل، متهم «النا کاریموا» 27 ساله قبل از جنایات هولناکش دو فرزند خود را به فروشگاه برده و برایشان شکلات خریده بود. گزارش های پلیس روسیه نشان می دهد وی ابتدا دو فرزند 4 و 2 ساله خود را خفه کرده و با اجاره کردن یک ماشین اجساد را به جنگل برده تا بسوزاند اما با روشن شدن آتش و بلند شدن دود وی ترسیده و باقی مانده اجساد را دوباره در پشت خودرو گذاشته و در انباری متروکه انداخته است. قاتل سپس انبار را به آتش کشیده و از محل دور شده است. در پی آتش سوزی ماموران آتش نشانی وارد عمل شده و پس از خاموش کردن آتش به پلیس گزارش داده اند که اجساد سوخته متعلق به دو کودک بوده است.وی مدعی شده از وقتی که از همسرش جدا شده نگهداری از بچه هایش کار سختی بوده است.