آرشیو پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۰۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* یک نفر به آقای رئیس جمهور بگوید به پیر و به پیغمبر قسم مشکل ما مردم فیلترینگ نیست چرا ایشان مشکل گرانی اجناس و قیمت سرسام آور گوشت را احساس نمی کند؟ توقع نداشتیم این دولت شعور ملت را دست کم بگیرد و با افکار عمومی جامعه بازی بکند.

8136—0913

* دغدغه ملت این است که قیمت گوشت به نزدیک کیلویی 100 هزار تومان رسیده ولی آقای رئیس جمهور فیلترینگ را مسئله اصلی کشور قرار داده اند تا مردم از خوردن گوشت بی نیاز شوند!

4652—0912

* چند روز پیش گذارم به یکی از مناطق جنوب تهران افتاد. مغازه سوپرگوشت در حال توزیع گوشت منجمد برزیلی یا استرالیایی بود با صف طولانی 200 نفره ای از مردم! واقعا صحنه قبیحی بود. به خودم گفتم خداوندا! آیا این حق مردم است برای یکی دو کیلو گوشت بی کیفیت 45 هزار تومانی ساعتها در صف منتظر باشند؟! آیا خود مسئولان هم از این گوشت ها استفاده می کنند؟!

7899—0919

* مشکل کشور گرانی و بی کاری است ولی آقای رئیس جمهور از فیلترینگ صحبت می کند و آدرس غلط می دهد. وقتی سیر از گرسنه خبر نداشته باشد بهتر از این نمی شود.

1836—0938 و 1933—0933

* به رئیس دولت باید گفت مشکل اصلی کشور فیلترینگ نیست. ایشان پاسخ بدهند چرا قیمت پراید به 40 میلیون تومان رسیده است؟ این نعل وارونه زدن ها برای چیست؟

9662—0902

* آقای رئیس جمهور در فهم آیه شریفه لااکراه فی الدین دچار اشتباه نشوید این آیه درباره اصل پذیرفتن دین و اعتقادات دین است. کسی که اسلام را به عنوان دین پذیرفت باید تابع شرع مقدس باشد با مستمسک قراردادن این آیه نمی توان سرپیچی از دستورات دینی را توجیه کرد.

7608—0911

* جناب رئیس جمهور! وقتی در فضای مجازی به طور دائم شبهه افکنی و گمراه کردن جوانان وجود دارد یعنی مثل سگ هاری است که شما در بین جمعیت رها کنی و به مردم توصیه کنی که مراقب خود باشند! آیا این پسندیده است؟! واقعا متاسفم که اینگونه سخن می گویید! شما سوگند یاد کرده اید که حافظ آرمان های انقلاب اسلامی و پیاده کردن احکام اسلام باشید. آیا فضای غالب تلگرام به هدایت جوانان و نوباوگان معصوم ما مشغول است؟

شکیبا

* دولت برای انحراف افکار عمومی مردم که برای سیر کردن شکم خود و خانواده مشکل دارند به دنبال رفع فیلتر رسانه های معاند است!

وطن دوست- جانباز 48 درصد

* آقای رئیس جمهور که مدعی هستند خداوند از پیامبر اکرم فقط ابلاغ پیام را مطالبه کرده پاسخ بدهند احکامی را که رسول گرامی اسلام پیاده کرده اند و حدودی را که اجرا کرده اند چه حکمی دارد و چگونه باید توجیه کرد؟

4190—0917

* از ما انسان های عادی جامعه هم پذیرفته نیست که شاهد به چاه ضلالت افتادن دیگران باشیم و کاری انجام ندهیم. چگونه آقای رئیس جمهور از خودشان اجتهاد کرده و گفته اند پیامبر اسلام غیر از ابلاغ پیام، رسالت دیگری نداشته است؟

2397—0912

* این ادعا که رسول گرامی اسلام فقط وظیفه ابلاغ پیام را داشته و ماموریت جلوگیری از به هلاکت افتادن انسان ها برعهده او نیست آغاز انحرافی بزرگ است. حضرت امام خمینی(ره) از این انحراف به اسم اسلام آمریکایی یاد کردند و در سال های پایانی عمر خویش مرتب خطر چنین انحرافی را متذکر می شدند.

2770—0912

* ای کاش رئیس جمهور که این همه به فکر وقت مردم و مزاحمت های پیامکی هستند فکر جوانان بیکار و عدم توانایی ازدواج و گرانی ها و… هم بودند؟!

1183—0912

* اگر مسئولان با کشوری که سابقه نقض عهد دارد مجددا پیمانی منعقد کنند مقصر ما هستیم که از گذشته عبرت نمی گیریم. به خدا قسم دولتمردان فعلی مشغول الذمه این همه خسارت وارده بر کشور هستند و باید حساب پس بدهند.

7956—0935

* در این کشور چه خبر است که یکی از بدهکاران کلان بانکی با 200 میلیارد بدهی متولی خصوصی سازی در کشور شده و از این طریق صاحب مجتمع گوشت اردبیل می شود.

2805—0916

* معاون وزیر جهاد کشاورزی در مصاحبه خود گفته مواد پروتئینی مورد نیاز مردم به طور کامل تامین شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست. عرض می کنیم اگر چنین است پس چرا باید قیمت مواد پروتئینی در این مدت دو برابر بشود و مردم به زحمت بیفتند؟

داوودی

* اگر آقای رئیس جمهور و دولتمردان امر در مقابل زورگویی های آمریکا به آیه «فاستقم کما امرت» قرآن عمل می کردند و ایستادگی را سرمشق مدیریت خود قرار می دادند مشکلات امروز به وجود نمی آمد و با کمترین هزینه از وضعیت کنونی عبور کرده بودیم.

4070—0918

* 45 هزار تومان یارانه ای که دولت به مردم می دهد پول نیم کیلو گوشت قرمز نمی شود. جالب این است که برای پرداخت این چندرغاز پول فیلم بازی می کردند و می گفتند دولت برای پرداخت یارانه مردم عزا می گیرد.

علیمردانی

* آمریکا از برجام خارج شد، دولتمردان مدعی شدند با اروپا ادامه خواهیم داد حتی قبلا هم گفته بودند که اروپا بدون اجازه آمریکا نمی تواند به کوچک ترین تعهداتش در برجام عمل کند ولی بعد از بزک آمریکا به بزک اروپا سرگرم شدند.

6172—021

* به دولتمردانی مانند آقای عراقچی باید گفت در اینکه در مورد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باید گفت شرم بر او باد شکی نیست اما در این بین به امثال ایشان که به شروط و نصایح خیراندیشانه رهبر معظم انقلاب گوش ندادند و برعکس به آمریکا اعتماد کردند چه باید بگوییم؟

3087—0914

* مردم ایران پس از انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست اما چطور آقای عراقچی و ظریف تازه به این موضوع رسیده اند که آمریکا شریک قابل اعتمادی نمی تواند باشد! مگر رفتار خصمانه و آتش افروزانه آمریکا را در طی این 4 دهه بارها لمس نکرده بودند که کشور را دچار این دردسر کردند؟

2826—0913

* چرا ضرری که دولت به مردم وارد آورده است نباید در محافل قضایی و قانونی قابل رسیدگی باشد. چرا مردم نمی توانند نسبت به عدم تحقق مطالباتشان، اعتراض کنند؟ چرا همان مردمی که انتخاب کرده اند حق نداشته باشند خواستار محاکمه همان فرد شوند؟

7649—0913

* چند روز پیش یادواره شهدایی در استان کرمان برگزار شد که سردار سلیمانی با یک خودروی ساده و بدون لایه های امنیتی در مراسم حاضر و در جمع مردم نشستند و همزمان شاهد حضور معاون اول رئیس جمهور با چند لایه امنیتی و 30-40 خودروی ضدگلوله در همان کرمان بودیم! یعنی مردم به چشم خود تفاوت مدیریت جهادی و مدیریت اشرافی را دیدند و لمس کردند!

حسنی- کرمان

* دولت برای وارد کردن فشار حداکثری به مردم می خواهد از سال آینده بیمه نامه شخص ثالث را به نام اشخاص صادر کند و با این کار همه اعضای یک خانواده را مجبور به پرداخت حق بیمه نماید. شک نباید کرد که این نوع کارها برای به ستوه آوردن مردم صورت می گیرد.

2131—0935