آرشیو شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۱۹
شهرستان ها
۵

سرپرست معاونت اجتماعی سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان: گسترش ورزش همگانی سیستان و بلوچستان نیازمند همت همه دستگاه ها و نهادهاست

زاهدان-خبرنگاررسالت: سرپرست معاونت اجتماعی سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ورزش همگانی استان برای رونق و گسترش نیازمند همت همه نهادها و دستگاه های دست اندر کار در این زمینه است.محمدهادی مرعشی در نشست شورای ورزش همگانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای رونق ورزش همگانی در استان نیازمند یک برنامه جامع و کامل هستیم که در این زمینه می توان از الگوهای سایر استان های موفق استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد می توانند در گسترش ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان نقش موثری ایفا کنند که لازم است از این ظرفیت استفاده شود.معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بر فرهنگ سازی ورزش های همگانی توسط اصحاب رسانه تاکید کرد.وی افزود: همچنین ضروریست عملکرد ادارت در حوزه توسعه ورزش های همگانی مورد ارزیابی قرار گیرد. مرعشی تاکید کرد: تا پایان سال همه فرمانداران مکلف هستند همایش پیاده روی را با کمک خیران در شهرستان مربوطه برگزار کنند.

وی ادامه داد: همچنین ادارات سیستان و بلوچستان در مرکز استان همایش پیاده روی تا پارک ملت(کلاته رزاق زاده )زاهدان را برگزار کنند.