آرشیو شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۱۹
شهرستان ها
۸

رئیس شورای اسلامی شهر قدس: رفع مشکلات، ثمره اتحاد و همکاری مسئولان شهری است

شهرقدس-خبرنگاررسالت: نقی علی وند رئیس شورای اسلامی شهرقدس، ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی مسئولان، رفع معضلات و مشکلات را ثمره همدلی و اتحاد مسئولان شهری دانست.

نقی علی وند در حاشیه جلسه ای که با حضور فرماندار، شهردار، رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی، سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری و مشاوران برگزار گردید، گفت: در این جلسه ضمن مطرح شدن مسائل و مشکلات شهر، نسبت به شفاف سازی دیدگاه ها در خصوص رفع معضلات و مشکلات شهرستان بحث و تبادل نظر گردید و حاضرین به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس، افزود: حاضران در جلسه با تاکید بر یکصدایی و همدلی مسئولان برای حل مشکلات شهری بر لزوم برگزاری جلسات بیشتر در راستای رفع ابهامات و برخی تفاوت دیدگاه ها در مورد مسائل شهری اتفاق نظر داشتند و در خصوص ایجاد رویه ها در این زمینه به ارائه راهکار پرداختند.

وی تاکید کرد: موضوعات شهری دارای ابعاد مختلفی هستند که هر یک از مسئولان از نقطه نظر خود به آن می نگرند و این تفاوت دیدگاه ها بعضا موجب اختلاف نظراتی می گردد که راه حل اصلی بررسی ابعاد مختلف مسئله مورد بحث، گفت وگوی مداوم و سازنده و برگزاری جلسات مدون است.