آرشیو یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۹۱
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

نمایشگاه عکس دستاوردهای 40سالگی انقلاب با مشارکت ایرنا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک گشایش یافت.

«سید داوود حاجی حسینی» بخشدار مرکزی قم اعلام کرد: در حوزه عمرانی روند توسعه این بخش رو به پیشرفت است و تاکنون طرح های متعددی با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال برای توسعه آن در نظر گرفته شده است.

به گفته«علی وقفچی»، عضو کمیسیون بخش کشاورزی وکمیسیون تلفیق مجلس، سال زراعی جاری کشاورزان استان زنجان توانستند 500 هزار تن گندم برداشت کنند که این میزان در طول تاریخ استان بی سابقه بوده است.

«مهدی صدفی»، رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان کرمان گفت: در این استان 8 هزار و 500 برنامه محوری و شاخص با 150عنوان برای گرامیداشت این دهه در کرمان برگزار می شود.

«مجتبی پیری»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بهره برداری از 220 طرح بخش کشاورزی این استان آغاز شد.

«عبدالرضا بازدار»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: 213 طرح در بخش کشاورزی این استان با اعتبار یکهزار و 230 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

«فیروز خدایی»، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اعلام کرد: 91 طرح گازرسانی این استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

«محسن صادقیان»، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد از بهره برداری 722طرح در ایام دهه فجر در این استان خبر داد.