آرشیو سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۹۳
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

ë تفاوت در ارائه خدمات به دفترچه های خدمات درمانی/ دانش محمد امینی بازنشسته: برای تمدید دفترچه خدمات درمانی که مراجعه می کنیم، 2 نوع دفترچه درمانی معرفی می کنند یکی بیمه درمان سلامت ایران که وجهی بابت آن پرداخت نمی کنیم. و نوع دوم دفترچه بیمه ایرانیان که به ازای هر نفر 250 هزار تومان پرداخت می کنیم تا بتوان در بیمارستان ها استفاده کرد. لطفا مسئولان پاسخگو باشند چرا وضعیت به این شکل است و تکلیف ما بازنشستگان در این خصوص چیست؟

ë انتقاد از نحوه توزیع مواد غذایی با ارز دولتی/ خانم آقایی: به نحوه توزیع گوشت و مواد غذایی با ارز دولتی 4200 تومانی انتقاد دارم. امروز حدود 2 ساعت در صف گوشت بودم و بارها شاهد درگیری و به علت شلوغی و سر و صدای زیاد نتوانستم یک بسته گوشت تهیه کنم. با این شکل عرضه، گوشت به دست نیازمندان و مردم عادی نمی رسد و در ضمن این نحوه عرضه زیبنده مردم ما نیست. دولت می تواند با کارت ملی توزیع گوشت را در سراسر کشور انجام دهد.

ë انتقاد به خدمات به مشتریان توسط شرکت سایپا/ مجید بهیا: وقتی یک شرکت عظیم و بزرگ مثل شرکت سایپا قادر نیست بعد از گذشت 40 روز یک جفت لنت ترمز برای مشتریان خود تامین کند پس اصلا فلسفه وجود و ارائه این کارخانه به این بزرگی برای چیست؟ چرا هیچ کس به مشتریان خود جواب قانع کننده ای نمی دهد؟

ë عدم اختصاص سبد کالا برای مشاغل آزاد و کم درآمد/ آقای حسینی: چرا دولت به افرادی که شاغل ولی بیمه نیستند بسته حمایتی سبد کالا پرداخت نمی کند. خیلی از مردم در مشاغل آزاد و کم درآمد مثل پیک موتوری و کارگر ساختمانی هستند ولی هیچگونه بیمه ای ندارند و حقوق ناچیزی هم دریافت می کنند ولی این بسته حمایتی به آنها پرداخت نشده است. دولت خیلی راحت می تواند از طریق سامانه بانک ها وضعیت درآمد افراد را شناسایی و نیازمندان را شناسایی نماید.