آرشیو چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۴۵۴۵
ورزش
۲۴

جهان ورزش

لمپارد سرمربی چلسی؟

ایسنا : اسطوره باشگاه چلسی اخبار منتشرشده مبنی بر حضورش به عنوان جانشین مائوریسیو ساری در این تیم را رد کرد. فرانک لمپارد گفت: «اخبار منتشره را دوست ندارم. برای مربی چلسی احترام زیادی قائلم. تمام تمرکز من روی دربی کانتی است و امیدوارم روزهای خوب چلسی نیز فرا برسد.»

حمایت پرس از بنزما

تسنیم : رئیس باشگاه رئال مادرید کریم بنزما را بهترین مهاجم نوک حال حاضر فوتبال دنیا معرفی کرد. فلورنتینو پرس گفت: «تاکید می کنم که ما بهترین تیم دنیا را داریم و با همین تیم باز هم می توانیم جام ببریم. اخیرا در رسانه های مختلف خوانده ام که رئال مادرید نیاز به خرید یک مهاجم نوک جدید دارد و این درحالی است که کریم بنزما بهترین مهاجم دنیاست. کاری که ما در نظر داریم انجام دهیم این است که بازیکنانی بسیار جوان را جذب کنیم که بتوانند ستاره های آینده تیم مان باشند.»

ادعای عجیب درباره حقوق رمزی

تسنیم : آرون رمزی با امضای یک پیش قرارداد با یوونتوس به صورت رسمی برای پیوستن به این تیم در فصل آینده متعهد شد. با قطعی شدن این انتقال رسانه بریتانیایی BBC درباره تبدیل شدن او به پردرآمدترین بازیکن بریتانیایی دنیای فوتبال ادعای عجیبی مطرح کرده است. طبق این ادعا به موجب این قرارداد هافبک سابق آرسنال با قراردادی 4 ساله هر هفته 456 هزارپوند حقوق خواهد گرفت.

خوش بینی ماتیوس به دورتموند

فارس : کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان به موفقیت دورتموند مقابل تاتنهام خوش بین است. لوتار ماتوس گفت: «دورتموند دربازی لایپزیگ، حتی بدون مارکو رویس، عملکرد فوق العاده خوبی داشت. به نظرم آنها مدعی نیستند اما شانس موفقیت بالایی دارند.»

گوردن بنکس درگذشت

تسنیم : دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس که قهرمانی در جام جهانی 1966 را تجربه کرده بود، درگذشت. گوردن بنکس در سن 81 سالگی درگذشت. بسیاری از بنکس به عنوان بهترین دروازه بان تاریخ تیم ملی انگلیس یاد کرده اند؛ دروازه بانی که در جام جهانی 1966 جام قهرمانی را در ورزشگاه ومبلی بالای سر برد. گوردن بنکس در جام جهانی 1970 مکزیک هم واکنشی استثنایی از خود در بازی مقابل برزیل نشان داد و پله را در گلزنی ناکام گذاشت. او البته در مرحله یک چهارم نهایی همین رقابت ها بازی مقابل آلمان غربی را به دلیل بیماری از دست داد و تیم ملی انگلیس با شکست مقابل این تیم از گردونه رقابت ها حذف شد. بنکس سابقه بازی در تیم هایی همچون لسترسیتی و استوک سیتی را داشت.