آرشیو چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۳
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«طوفان محمدی»، عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: «محمد کریم شفیعی» در نشست غیرعلنی این شورا به عنوان شهردار این کلانشهر معرفی شد.

«ابراهیم نجفیان»، معاون اقتصادی، بازرگانی توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان امسال صادرات از استان به کشور عراق 2 میلیارد دلار انجام شود.

به گفته «محبعلی سیستانی»، مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان، سالانه یکهزار و 200 تن ماهی گرم آبی و 123 تن ماهی سردآبی از یکهزار و 700 باب استخر بتونی و یکهزار استخر خاکی پرورش ماهی در استان برداشت می شود.

سی امین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی با حضور استاندار، علما و روحانیون شیعه و سنی استان های مختلف دیروز سه شنبه در سرسرای نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در زاهدان آغاز به کار کرد و تا فردا (2 اسفند ماه) نیز ادامه دارد.

سرهنگ «محمد نجفی» جانشین فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: 70 تن ماهی از یک کشتی صید صنعتی کشف شده بود که به دستور مقام قضایی بندرلنگه 20 تن آن بین افراد نیازمند بندرلنگه رایگان توزیع شد.

«محمد احمدی»، فرماندار میناب اظهار داشت: فروچاله های به وجود آمده در این شهرستان، مشکل بزرگی شده که باید نسبت به این مساله توجه ویژه ای شود.

«حسن ساسانی»، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: برای ادامه توزیع آب در نیمه دوم فروردین ماه سال 98 و تعیین زمان دقیق آن، متناسب با شرایط دما و میزان بارش های احتمالی در زمان خود تصمیم گیری خواهیم کرد.

«مریم بیدخام»مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: متکدیان در صورت دستگیری به میزان 9 میلیون ریال جریمه می شوند.