آرشیو یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۶
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

جوابیه

مدیر مسئول محترم روزنامه ایران

موضوع: پاسخ به پیام مردمی

با سلام

احتراما با عنایت به پیام مردمی مندرج در آن روزنامه در خصوص جابه جایی محل عوارضی در آزادراه قزوین - کرج در تاریخ 30/10/97 به منظور تردد اهالی منطقه زیباشهر و حومه قزوین به استحضار می رساند با توجه به هزینه های قابل توجه بهسازی و نگهداری آزادراه و نیز محدودیت منابع دولتی در این خصوص اخذ عوارض در آزادراه مربوطه به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز اجتناب ناپذیر می باشد، با این حال به منظور مساعدت به کاربران محلی و دائمی آزادراه ها، دستورالعمل اعمال تخفیف برای این گروه از کاربران به تمامی آزادراه های کشور ابلاغ شده و کاربران با ترددهای بیش از 40 بار در ماه و خودروهای مسافری عمومی شامل تاکسی، ون و مینی بوس با پلاک «ع» به ترتیب از تخفیف های 30 درصدی و 20 درصدی در پرداخت عوارض برخوردار خواهند بود.

خواهشمند است دستور فرمایید برابر قوانین و مقررات نسبت به درج پاسخ این سازمان در آن روزنامه اقدام لازم را معمول فرمایند.

منصور فخاران

مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی

نظر مردم

یک شهروند تهرانی: همسر من به دلیل تصادف در بیمارستان… بستری بود و پس از ترخیص، تلفنی با نماینده پزشکی قانونی در بیمارستان مذکور تماس گرفتم. با بد اخلاقی معترض شد که چرا تلفنی تماس گرفتم و وقت ندارد پاسخگو باشد. وقتی گفتم بیمارم در فلان بیمارستان خصوصی بستری بوده است با خوشرویی حدود 10 دقیقه پاسخگو بود. ابتدا فکر کرد بیمارم در بیمارستان دولتی بستری بوده و آن برخورد بد را کرد. آیا واقعا کسی که پول ندارد، حق حیات ندارد؟

قطع یارانه و تعلق نیافتن سبد کالا/ یک شهروند از رفسنجان: راننده مسافربر شخصی هستم و 2 جوان بیکار در منزل دارم، یارانه ام را قطع کرده اند و سبد کالا هم به من پرداخت نکردند. اگر دارایی یا درآمدی دارم به من اعلام کنند که خودم هم اطلاع پیدا کنم. از مسئولان درخواست دارم پاسخگو باشند.

تاخیر در پرداخت هزینه های درمانی بیمه آتیه سازان حافظ/ آقای بخشی: بازنشسته آموزش و پرورش هستم. ما سه نوع بیمه پرداخت می کنیم که شامل بیمه پایه، تکمیلی و اکمل است که متاسفانه هزینه های درمانی و پزشکی انجام شده توسط بیمه سلامت آتیه سازان حافظ با تاخیر 2 الی 3 ماهه پرداخت می شود و هزینه دارو هم اصلا پرداخت نمی شود. از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی و پاسخگویی در این خصوص را داریم.

طرح طوبی در روستاهای استان کرمانشاه/ آقای خسروی: می خواستم به وزیر محترم جهاد کشاورزی بگویم که واگذاری زمین های کشاورزی دیم در روستاها که به عنوان طرح طوبی به اشخاصی واگذار می شود نه تنها مشکل را حل نمی کند، بلکه موجب از بین رفتن مراتع به علت چرای دام ها می شود که موجبات نارضایتی عموم را فراهم می کند. لطفا با کارشناسی اصولی در این طرح تجدیدنظر شود.

درخواست اجرای یک بخشنامه در نیروهای مسلح/ یحیی فلاورزی از خرم آباد: بخشنامه ای به نیروهای مسلح ابلاغ شده، مبنی بر اینکه به افرادی که در زمان جنگ دوران خدمت خود را در جبهه ها سپری کرده اند 5 درصد جانبازی اعطا می شود ولی اینجانب که در آن دوران در ژاندارمری خدمت می کردم که به نیروی انتظامی مراجعه کردم آنها اعلام کردند که این بخشنامه شامل شما نمی شود. از مسئولان مربوطه درخواست پیگیری و اطلاع رسانی در این خصوص را دارم.

بلاتکلیفی تعاونی مسکن برق تهران/ محمود صدیقی: عضو تعاونی مسکن برق تهران هستم، 25 هزار نفر عضو این تعاونی هستند که مدت 25 سال پول پرداخت کرده اند و با گذشت این همه سال بلاتکلیف هستند و هیچ اقدامی صورت نگرفته. مسئولان فکری به حال ما کنند.