آرشیو یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۰۶
سیاسی
۳

سخنگوی ارتش پاکستان: اجازه نمی دهیم حادثه تروریستی زاهدان تکرار شود

سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد که اسلام آباد برای جلوگیری از وقوع حوادثی همچون حمله تروریستی به اتوبوس سپاه پاسداران و همکاری با ایران تلاش می کند. به گزارش ایلنا به نقل از النشره، «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان با تاکید بر ادامه همکاری با ایران اعلام کرد که اسلام آباد برای جلوگیری از تکرار حادثه تروریستی اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش می کند.آصف غفور ضمن خوب توصیف کردن سطح همکاری با ایران بر تحکیم روابط همه جانبه با تهران تاکید کرد. وی گفت که پاکستان همکاری بسیار خوبی با ایران در زمینه تقویت امنیت در مناطق مرزی داشته و به این عملیات ادامه خواهد داد.

غفور تاکید کرد که طرف های دیگری هستند که برای تخریب روابط ایران و پاکستان تلاش می کنند.

ما از جزئیات حمله تروریستی که در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت، کاملا آگاهی داریم. سخنگوی ارتش پاکستان نسبت به وقوع حملات تروریستی متعدد در مناطق مرزی مشترک با ایران و افغانستان هشدار داد و بر لزوم بررسی و حل این معضل از طریق همکاری های دو جانبه تاکید کرد.

انتقام نیروهای مسلح از تروریست ها ادامه خواهد داشت

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی کشور، گفت: انتقام نیروهای مسلح کشور از عوامل تروریستی حادثه شهادت مرزبانان سپاه تنها به اقدامات اخیر سپاه در دستگیری عقبه تیم مختص نمی شود و همچنان ادامه خواهد داشت. سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در گفت وگو با ایرنا، گفت: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از این حادثه در یک مرحله انتقام گرفتند و به عقبه تروریست ها ضربه وارد کردند. وی با بیان اینکه انتقام نیروهای مسلح از تروریست ها همچنان ادامه دارد، گفت: بزودی نتایج مراحل بعدی انتقام نیروهای مسلح از تروریست ها را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه و تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در اصفهان به خوبی پیام ولایتمداری خود را به جهان مخابره و تاکید کردند که تا پای جان پای انقلاب ایستاده اند. سردار شکارچی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با خون خود از انقلاب دفاع می کنند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جنس مردم هستند و خود را پیشمرگ انقلاب و ملت می دانند.